مکه
 
 
 
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : یکشنبه 89/8/30
نظر

هالووین یکی از جشنهای سنتی مغرب‌زمین است که مراسم آن در شب ?? اکتبر برگزار می‌شود. بسیاری از افراد در این شب لباس‌های عجیب و غیرمرسوم میپوشند و کودکان برای جمع‌آوری نبات و آجیل به در خانه دیگران می‌روند. جشن هالووین بیشتر در کشورهای آمریکا، ایرلند، اسکاتلند و کانادا مرسوم است. این جشن را مهاجران ایرلندی و اسکاتلندی در سده نوزدهم با خود به قاره آمریکا آوردند.

یکی از نمادهای هالووین یک کدوتنبل توخالی است که برای آن دهان و چشم به صورتی ترسناک درآورده شده و با روشن کردن شمع در درون کدوتنبل به آن جلوه‌ای ترسناک داده می‌شود.

زنگ خطر در ایران...
عکس های زیر  در تهران گرفته شده است.
  در جشن هالووین که یک رسم غلط غربی است مردم لباس های ترسناک می پوشند و همدیگر را می ترسانند.
هرچند تصاویر زیر مستهجن و توهین آمیز است و قبلا از انتشار آنها عذر خواهی می شود ...ولی از باب اطلاع خوانندگان به ویژه دلسوزان فرهنگی ایران اسلامی درج می شود.
این عکس ها نشان می دهند که وقتی جشن های ملی  و مذهبی ایرانی خودمان را که سرشار از زیبایی است، به کناری می نهیم، جوان هایمان سراغ چه چیزهایی می روند .
 دیر نیست که این نگاه که اکنون در میان گروهی از جوانان به وجود آمده، فراگیر تر شود و آن قدر دیر شود که دیگر نشود کاری کرد!

برای دیدن تصاویر از هالووین تهران اینجا کلیک کنید( با عرض معذرت از وقیح بودن تصاویر )...

نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : یکشنبه 89/8/30
نظر

شورای برنامه ریزی و توسعه استان یزد، به ریاست معاون برنامه ریزی استاندار و با حضور اعضاء این شورا در محل سالن مرحوم حمیدیای استانداری یزد، تشکیل جلسه داد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، در این جلسه سند چشم انداز توسعه بخش زنان و خانواده استان یزد، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
معاون برنامه ریزی  استاندار گفت: چارچوب جامع ترین و کاملترین سند خانواده در قرآن کریم آمده است.
"محمد رضا بابائی" بر ضرورت بهره گیری از این چار چوب قرآنی تاکید کرد و افزود: برای تدوین یک سند توسعه ای در بخش زنان و خانواده ، باید در راستای تبیین این چارچوب قرآنی تلاش کنیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عبارت قرآنی "هن لباس لکم و انتم لباس لهن"خاطرنشان ساخت: زن و مرد بسان لباس برای یکدیگرند  که عیبهای یکدیگر را پوشانده، زینت و گرما بخش وجود  یکدیگر هستند.
مشاور استاندار و مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری یزد نیز در این جلسه اهمیت تدوین یک سند دقیق و جامع در زمینه بانوان و خانواده را یادآور شد.
" مریم عبدالحسین زاده " هدف تدوین سند چشم انداز توسعه بخش زنان و خانواده را تحکیم خانواده عنوان کرد.
در این جلسه پیرامون مسائل مطرح شده بحث و تبادل نظر صورت گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد.


نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : شنبه 89/8/29
نظر

«ب. ر» بازیگر سینما و تلویزیون در حالی که به دلیل بی‌احتیاطی و عدم توجه به حق تقدم، با خودرویی تصادف کرده بود، پیش از رسیدن نیروهای انتظامی از  محل وقوع تصادف گریخت.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از تابناک؛ این هنرپیشه در یکی از پمپ بنزین‌های تهران، با وجود تاکید ناظران مبنی بر تخلف وی در صحنه تصادف، پیش از رسیدن ماموران انتظامی به نحوی کاملاً بارز از صحنه مربوطه گریخت.

«فرامرز. ح» شهروند تهرانی که خودرویش به دلیل بی‌احتیاطی و عدم توجه به حق تقدم توسط هنرپیشه یاد شده دچار خسارات جدی شده است، با ابراز گلایه از این نوع رفتارها که در جامعه بازتاب نامناسبی دارد، گفت: «از کسی که به هر حال بنا به امکانی که کشورمان در اختیارش قرار داده تا در بین عموم مطرح شود، این نوع رفتارها به هیچ وجه شایسته نیست.»

وی افزود: «از طرف دیگر، این رفتار ناشایست در حالی توسط این بازیگر مشاهده شد که معمولا این گروه از مردم خودشان را الگوی جامعه می‌دانند؛ بنابراین تردیدی نیست که امثال او باید مراقب رفتارهایشان باشند و از سایرین بیشتر به قانون و حقوق عمومی احترام بگذارند.»

این شهروند تهرانی گفت: «با استشهادی که در محل وقوع حادثه و بنا به شهادت ناظران تهیه شده است از این فرد خاطی به مراجع قضایی شکایت کرده و پیگیر است تا حداقل این فرد متنبه شده و دریابد که بی‌احترامی به قانون به هر شیوه و در هر موقعیتی پسندیده نیست.»

گفتنی است، خبرآنلاین در کامنت‏های این خبر، پیام هایی را تایید کرده بود که صراحتاً نام بهاره رهنما را به عنوان بازیگر مخاطب، مورد اشاره قرار داده بود.

قابل ذکر است بهاره رهنما در ایام تبلیغات انتخابات 88 و فتنه های بعد از آن از حامیان پروپاقرص سبزکها بودبه شکلی که در همایش سبزها با حضور سید محمد خاتمی قبل از انتخابات در حمایت از میرحسین همین بازیگر در سخنانی توهین آمیز خطاب به دکتر محمود احمدی نژاد آروزی تغییر وضعیت نظام را داشت...


نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : شنبه 89/8/29
نظر

به گزارش مشرق، نویسنده وبلاگ "زن امروز" در جدیدترین مطلب وبلاگ خود نوشت: این تصاویر 3مرد بزرگ دلی است که حتی به خاطر انقلاب، محبت به فرزند چشمانشان را کور نکرد و از قلبشان گذشتند تا نهال انقلاب استوار و پایدار باقی بماند ، امروز اما کسانی هستند که خاری به پای فرزند متخلفشان را نمی خواهند ببیند، فریاد از این همه بی انصافی و دریغ از مردانگی.
 
شاید برای جوانان نسل سومی باورش سخت باشد که مردانی در جمهوری اسلامی بوده و هستند که در راه اعتلای انقلاب و آرمان هایش پای حکم اعدام «فرزندان ناخلف» خود را هم امضاء می کنند ...
در طول تاریخ همواره یکی از سنت های الهی آزمودن بندگان توسط اموال و فرزندان و خانواده آنها بوده است؛ به نحوی که در آیاتی از قرآن نیز با صراحت به این موضوع اشاره شده است.

وَ اعْلَمُوا أَنَّما أَمْوالُکُمْ وَ أَوْلادُکُمْ فِتْنَةٌ (انفال/2)؛ و بدانید که اموال و اولاد شما وسیله آزمایشند.
إِنَّما أَمْوالُکُمْ وَ أَوْلادُکُمْ فِتْنَةٌ (تغابن / 15)؛ جز این نیست که اموال و اولاد شما وسیله آزمایشند.

در این راستا می توان بارز ترین نمونه های تاریخی در این خصوص را در زندگی برخی انبیاء الهی نظیر نوح و لوط و... جستجو کرد. نکته ای که در طول زندگی این بزرگواران به خوبی قابل مشاهده است جدا کردن حساب خود از اطرافیان ناصالح در خانواده می باشد که نهایتا منجر به عاقبت به خیری آنها می شود.
 
اما با نگاهی اجمالی به تاریخ انقلاب نیز وجود نمونه های متعدد از این دست به کرات به چشم می خورد.

آیت الله محمدی گیلانی
یکی از بارز ترین نمونه ها در این خصوص نحوه برخورد آیت الله محمدی گیلانی در قبال دو فرزند ناخلف خود می باشد که در جریان بلوای منافقین در خرداد سال 60 ، به همراه عده زیادی از منافقین دستگیر شدند. در آن زمان، برخلاف امروز، که فرزندان خواص! حاشیه امنی جهت انجام اقدامات خود احساس می کنند، فرزندان ایشان گرفتار تیغ عدالت پدر شده و نهایتا حضرت آیت الله خود شخصا آنها را محاکمه و حکم اعدام را صادر نمود.
 
شاید به پاس همین عدالت‌طلبی و بی‌توجهی به ملاحظات خانوادگی در راستای حفظ نظام بود که 28 سال بعد رئیس جمهور در دیدار با ایشان وی را مدال افتخاری بر سینه ملت ایران دانسته و افزود: «آیت الله محمدی گیلانی عدالت را از خودشان آغاز کردند.»

آیت الله حسنی امام جمعه ارومیه
رشید حسنی (پسر بزرگ آیت‌الله حسنی) پس از پیروزى انقلاب ناگهان به گروه سیاسى سازمان فدائیان خلق پیوست و از سران آنها شد، به طورى که مسئولیت شاخه آذربایجان غربى بر عهده او بود. در پی شناسایی محل حضور رشید در تهران آیت ا... حسنی حکم دستگیری وی را صادر کرد. وی در بخشی از خاطرات خود می نویسد : " جایش را شناسایى کردیم. در کمیته انقلاب تهران با آیت‌الله مهدوى‌کنى تماس گرفتم و گفتم: یک موردى هست، چند نفر مسلح بفرستد. نگفتم پسرم است..... گفتم اگر مقاومت یا فرار کند، بزنید، نگذارید فرار کند و اگر هم تسلیم شد، دستگیر کنید و به کمیته تحویل بدهید. آنها رفتند و او را دستگیر کردند."
 
امام جمعه شهرستان ارومیه در ادامه می افزاید : "رشید را بعد براى بازجویى و محاکمه به تبریز انتقال دادند. او چون محل فعالیت‌هایش آذربایجان بود در این شهر محاکمه و به اعدام محکوم شد و بلافاصله حکم اجرا گردید…»
 
در این رابطه وی بعدها نیز کمترین تردیدی از خود نشان نداده و می‌نویسد: "وقتى خبر اعدام رشید را شنیدم، چون به وظیفه خود عمل کرده بودم هیچ ناراحت نشدم. من در مورد انقلاب با هیچ شخصى ولو پسرم باشد، شوخى ندارم و با هیچ احدى در این مورد عقد اخوتى هم نبسته‌ام. هنوز هم اگر یکى از فرزندانم بر ضدانقلاب و رهبرى خداى ناکرده فعالیت کند، همان کارى را خواهم کرد که با رشید کردم."
امام خمینی(ره)
در سال 59 وقتی سیدحسین خمینی در مشهد در دفاع از بنی‌صدر سخنرانی کرده بود مردم در اعتراض به او حمله‌ور شدند که وی دست به اسلحه برد و نیروهای کمیته او را از بین مردم بیرون آوردند.
 
حضرت امام پس از اطلاع از این موضوع بدون کوچکترین ملاحظه‌ای بر ضرورت برخورد قاطع با تحرکات وی تأکید و بخصوص بر این نکته که انتساب وی به بیت امام نباید سبب ملاحظه و تبعیض در برخورد با وی از سوی نیروهای انتظامی گردد، تصریح نمودند. ایشان دستور دادند سید حسین خمینی تحت‌الحفظ به تهران بازگردانده شود و اگر دست به اسلحه خود زد او را با تیر بزنند.

آیت الله خزعلی:
اما بعنوان آخرین نمونه می توان به مهدی خزعلی فرزند آیت ا... خزعلی اشاره کرد که با حضور محوری خود در فتنه 88 و افتادن به زندان در پی آن، آخرین برگ از داستان بیراهه رفتن فرزندان بزرگان را رقم زد. لذا این بار نیز شاهد مفارقت و اعلام برائت بزرگی از فرزند خود بودیم. آیت ا... خزعلی ضمن تأکید بر انحراف فرزندش بیانیه ای در برائت از وی صادر کرد که به شرح زیر است:
"خداوند متعال می‌فرماید: «یا ایها الذین آمنوا ان من ازواجکم و اولادکم عدوا لکم فاحذروهم» و نیز تذکر می‌دهد «لا تجد قوما یومنون بالله و الیوم الاخر یوادون من حاد الله و رسوله و لو کانوا آباءهم او ابناءهم.
در این دو آیه ارجمند خداوند سبحان به ما تنبه می‌دهد اگر اولادتان با خدا و رسول کنار نیامدند از آنها احتراز کنید و آنها را دوست نداشته باشید.
 
مدت مدیدی است پسرم مهدی خزعلی از راه مستقیم منحرف شده درست در خط مقابل قرار گرفته هر چه نصحیت می‌کنم و برای هدایتش متوسل به اولیای خدا می‌شوم اثر نمی‌کند.... دیگر کاسه صبرم لبریز شده، دیگر با او صحبت نمی‌کنم و حرف‌های نامناسب او را بر نمی‌تابم. 

ملت انقلابی عزیز همیشه در صحنه ما بدانند او از ما جدا هست و هر چه از من نقل کند، نپذیرند. با من ارتباطی ندارد ولی الان هم دعا می‌کنم خداوند به او توفیق دهد که از راه انحرافی که پیش گرفته است برگردد و گرنه خداوند مقتدر، اسلام و انقلاب و امام و رهبر و رئیس جمهور و مسلمین عزیز را از شر او مصون و محفوظ بفرماید."

و در پایان می نویسد :
اقدام تحسین برانگیز علمای مذکور امروز باید الگویی باشد برای همه کسانی که سالها در رکاب انقلاب بوده اند و اما این روزهای فتنه آلود، آنان را در مخمصه انتخاب «مصلحت اولاد» و «منفعت انقلاب و نظام» قرار داده است. 

ملت ایران مشتاق است نخبگان و خواص خود را همانند سلف شجاع خویش آنگونه ببیند که در معرکه جدال حق و باطل حتی ملاحظه خویش و اولاد را هم نکنند. انشاءالله

, ...

و اما بزرگ مردی که نتوانست جلوی فرزندان ناخلف خود بایستد:

آیت الله سید روح الله خاتمی :

فرزندان ناخلف ایشان را همه مردم ایران به اسم سران فتنه می شناسند

رضا خاتمی بنیانگذار جبهه مشارکت  و القا کننده تفکرات سکولاریستی در بین طرفداران مشارکتی خود

و محمد خاتمی که متاسفانه 8 سال مسند ریاست جمهوری ایران اسلامی را با دستانی پلید و شیطانی خود به چنگال گرفت.

آیت الله سید روح الله خاتمی در سالها پیش به غربزدگی فرزندش محمد خاتمی اذعان کرده و او را تشنه قدرت می داند.

محمد خاتمی در دوران 8 ساله اش با بهره گیری از موقعیت های فراوان به نفوذ و رسوخ نیروهای ضد انقلاب و ضد اسلام و ضد ولایت فقیه در بدنه اجرایی نظام همت ورزیدو در این بین با مشورت و مشارکت بنیادهای ضد اسلامی جون بیناد جورج سورس و ... به تاسیس نهادهای مردم نهاد ضد اسلامی در ایران پرداخت.

محمد خاتمی بارها با رابطه مستقیم و غیر مستقیم با نهادهای ضد اسلامی بین المللی نقشه های براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران را مرور نمود و به دنبال فرصتی مناسب می گشت تا نقشه های پلید استعمارگران را اجرایی نماید.

وی بادریافت مبالغ هنگفتی از نهادهای ضد دینی انگلیس و امریکا و اسراییل فتنه های پس از انتخابات 88 را رهبری می کرد.

سید محمد  خاتمی  کسی بود که میرحسین موسوی را برای انتخابات 88 مطرح و او رابه میدان آورد تا بتواند نقشه های شوم براندازی خود را با این دلقک خیمه شب بازی اجرایی نماید.

سید محمد خاتمی و یارانش کسانی بودند که ادعای توهم آمیز تقلب در انتخابات 88 را ازماهها قبل از برگزاری انتخابات رقم زدند و بارها و بارها پس از انتخابات هم علنا بر پایین نکشیدن فتیله تقلب اصرار داشت.

سید محمد خاتمی کسی بود که با همیاری عوامل هاشمی رفسنجانی بر حضور پرتعداد عوامل بیگانه و عوامل ضد انقلاب و ... در فتنه های 88 کمک کردند.

سید محمد خاتمی یکی از اصلی ترین سران فتنه در ایران اسلامی است که با هدف براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی دست در دست دشمنان داخلی و خارجی داد و غافل از اینکه خداوند کریم دست فتنه گران را قطع می کند.

و اینک به لطف خدای سبحان تمامی دسیسه های این قوم پلید برای ملت فهیم ایران علنی شده و همگان به خیانتهای این دشمنان داخلی و خائن پی برده اند.

 


نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : پنج شنبه 89/8/27
نظر

شب عید قربان و محفل انس با قرآن کریم در اردکان

در شب عید قربان محفل انس با قرآن کریم در مسجد علوی اردکان برگزارشد.

از سوی کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی اردکان محفل انس با قرآن کریم همراه با برنامه های متنوع قرآنی در شب عید قربان برگزار شد.

این محفل قرآنی در شب عید قربان بعداز نماز عشاءدر محل مسجدعلوی شهرک انقلاب اسلامی اردکان برگزار و با استقبال بسیار خوبی از سوی قرآن دوستان همراه بود.

جلسه ستاد غدیر اردکان تشکیل شد

ستاد غدیر در اردکان به منظور هماهنگی برنامه های هفته ولایت تشکیل شد.

در این جلسه که به دعوت اداره تبلیغات اسلامی اردکان  ودر محل فرمانداری این شهرستان برپا شد کلیات برنامه های هفته ولایت مورد تاکید قرار گرفت.

مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان اردکان در حضور امام جمعه و فرماندار برنامه های فرهنگی خود را در مناسبت هفته ولایت تشریح نمودند. 

شب عید سعید قربان شهر اردکان غرق نور و شادی شد

در شب عید سعید قربان جشنهای مذهبی در اماکن دینی اردکان برگزار گردید.

همزمان با آغاز هفته ولایت و در شب عید سعیدقربان جشنهای مذهبی در مساجد و اماکن دینی اردکان برگزار شد.

در این جشن ها که در بیشتر مساجد شهر اردکان برگزار گردید سخنرانان و وعاظ به تشریح واقعه تاریخی عید قربان پرداختند.

قریب به 30 جشن در 30 نقطه شهر اردکان به همین مناسبت برگزار شد.

 انتشار جزوه ( زیر باران معرفت ) در اردکان

جزوه فرهنگی زیر باران معرفت بامحتوای معرفی عید قربان و روز عرفه منتشر شد.

از سوی کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی اردکان جزوه ( زیر باران معرفت ) به مناسبت فرارسیدن عیدسعیدقربان و هفته ولایت منتشر شد.

در این جزوه مواردقربانی در دیگر ادیان رابرشمرده و در بخشهای دیگر به شرح اعمال و آداب و احکام عید قربان پرداخته است.

کارگاه آموزشی بانوان مداح  اردکان

صبح سه شنبه 25 آبان ماه  یک دوره کارگاه آموزشی ویژه بانوان مداح اهل بیت (ع) در محل سالن امام علی (ع) اداره تبلیغات اسلامی اردکان برگزار شد.

به دعوت اداره تبلیغات اسلامی اردکان و در آستانه هفته ولایت  یک دوره آموزش اصول مداحی با حضور اساتید برجسته صبح سه شنبه 25 آبان ماه  در محل سالن امام علی (ع) اداره تبلیغات اسلامی اردکان برگزار شد.

در این کارگاه آموزشی که بیش از 20 نفر از بانوان مداح اهل بیت اردکان حضور داشتند مباحث اصولی در باب مداحی بیان شد.

آشنایی با اصول و فنون مداحی و آشنایی با آسیب های مداحی از مهمترین مباحثی بود که مداحان اهل بیت در این کارگاه آموزشی با آن آشنا شدند.

همایش گفتمان دینی حجاب و عفاف  درهنرستان فردوس اردکان برگزار شد

هنر آموزان هنرستان فردوس اردکان در همایش گفتمان دینی تحت عنوان حجاب و عفاف با مبانی حجاب در اسلام آشنا شدند.

از سوی اداره  تبلیغات اسلامی اردکان  و با همکاری آموزش و پرورش این شهرستان همایش گفتمان دینی با موضوع حجاب اسلامی در محل هنرستان فردوس برگزار شد. 

در این گفتمان که در روز سه شنبه 25 آبان ماه برگزار شد 120 نفر از دختران هنر آموز این هنرستان شرکت داشتند.

 برگزاری کارگاه آموزشی گفتمان دینی ( نحله های انحرافی در دین) در مدرسه ادبی  اردکان

در کارگاه آموزشی گفتمان دینی  با موضوع نحله های انحرافی 120 نفر از دانش آموزان مدرسه ادبی شرکت  داشتند.

به همت اداره تبلیغات اسلامی اردکان دوشنبه 24 آبان ماه  کارگاه آموزشی با موضوع نحله های انحرافی در دین در محل سالن نمازخانه مدرسه راهنمایی ادبی اردکان برگزار شد.

در این کارگاه آموزشی حجت الاسلام سعیدی پناه  ضمن بیان نمونه هایی از انحرافات دینی و فکری در بین مسلمانان به تشریح مکاتب فکری اسلامی پرداخت

 برگزاری کارگاه گفتمان آموزشی معارف اسلامی در اردکان

در کارگاه آموزشی گفتمان دینی که 150 نفر از دانش آموزان پسر آموزشگاه استقلال شرکت داشتند شرکت کنندگان با مبانی اعتقادی اسلامی آشنا شدند.

به همت اداره تبلیغات اسلامی اردکان و با همکاری کادر محترم آموزشگاه استقلال اردکان گفتمان دینی با موضوع مبانی اعتقادی در اسلام در این آموزشگاه برگزار شد.

بیش از 150 نفر از اهالی دانش آموزان این آموزشگاه در روز سه شنبه  در این کارگاه آموزشی شرکت داشتند.

برگزاری نماز عید سعید قربان در اردکان

نماز عید قربان از ساعت 8 صبح روز عید قربان در محل مصلای اردکان برگزار شد

بنا بر اعلام ستاد نماز جمعه اردکان همزمان با فرارسیدن عید سعید قربان نماز باشکوه عید در از ساعت 8 صبح در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) اردکان برگزار  شد.

گفتمان دینی با موضوع ولایت در قرآن در مسجد زینب(س) اردکان

حجت الاسلام سعیدی پناه در این گفتمان به آیات ولایت و غدیر در قرآن اشاره نمود.

از سوی اداره تبلیغات اسلامی اردکان و در راستای اجرای طرح موفق گفتمانهای دینی ، همایش گفتمان دینی با موضوع ولایت در قرآن در محل مسجد حضرت زینب(س) اردکان برگزار شد.

این گفتمان دوشنبه شب در بعد از نماز عشاء در محل کانون فرهنگی مسجد حضرت زینب(س) برگزار شد.

نوای ملکوتی دعای عرفه اردکان را منور کرد

همنوا با دیگر مردم مومن ایران مساجد و مراکز دینی اردکان نیز شاهد حضور پرشور مومنان و شیفتگان درگاه الهی بود که نوای یارب یارب سردادند و عرفه را زمزمه کردند.

باهماهنگی و همکاری اداره تبلیغات اسلامی اردکان مراسم پرفیض دعای عرفه با دعوت از مداحان اهل بیت (ع) به صورت مرکزی در محل مصلای اردکان برپا گردید . این مراسم از ساعت 3 عصر روز عرفه آغاز شد که با استقبال بسیار خوبی از سوی مومنین روبرو بود . همچنین به پیشنهاد و همکاری اداره تبلیغات اسلامی اردکان مراسم دعا عرفه در گلزار شهدای اردکان و بیش از 15 مسجد شهری و 10 مسجد روستایی برگزار گردید.

نشریه ( غدیریه ) در اردکان توزیع شد

جزوه غدیریه بامحتوای معرفی هفته ولایت و عید سعید غدیر منتشر شد.

از سوی کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی اردکان جزوه ( غدیریه ) به مناسبت فرارسیدن هفته ولایت منتشر شد.

در این جزوه به تشریح موضوع ولایت از دیدگاه علمای اهل تسنن و تشیع اشاراتی شده است .

این نشریه در بین نمازگزاران مساجد اردکان توزیع شد.

همایش بزرگ مبلغان و معلمان اردکان

همایش بزرگ مبلغان و معلمان اردکان امروز عصر درمحل کانون امام ره اردکان برگزار می شود.

از سوی اداره تبلیغات اسلامی اردکان و با همکاری اموزش و پرورش و جمعی از طلاب مقیم قم همایش بزرگ مبلغان و معلمان اردکان با حضور استاد حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری استاد برنامه تلویزیونی به سمت خدا امروز عصر از ساعت 5/3 در محل کانون امام خمینی(ره) اردکان برگزار خواهد شد.

 

 


نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : سه شنبه 89/8/25
نظر

- مراسم دعای عرفه امروز در27 مکان مذهبی در سطح شهر اردکان برگزار می شود

مراسم محوری شهر در محل مصلای امام خمینی(ره) و راس ساعت 3 آغاز خواهدشد.

این مراسم با حضور ومداحی حجت الاسلام کوثری اجرا می گردد.

- مراسم شبی با قرآن کریم به مناسبت عیدسعید قربان امشب در محل مسجد علوی شهرک انقلاب اسلامی اجرا می شود.

- همزمان با هفته ولایت بیش از 70 عنوان برنامه فرهنگی و دینی در سطح شهرستان اردکان اجرا می شود این برنامه ها  ازجمله مواردی بود که در جلسه ستاد غدیر در محل فرمانداری اردکان به تصویب رسید.

- انتخابات کانون مداحان اردکان هفته اول آذر ماه برگزار می شود.

- بانوان مداح در شهرستان اردکان ساماندهی و دارای پرونده می شوند در جلسه ای که به همین منظور در محل سازمان تبلیغات اسلامی اردکان و با حضور بانوان مداح برگزار شد بر لزوم بهره مندی این عزیزان از علم روز و خودداری از خرافات تاکید شد.

- انفجار مهیبی حوالی 2 بامداد امروز در محل خیابان باهنر بعد از میدان آیت الله خاتمی باعث تخریب کامل یک مغازه لوازم وابزار ساختمانی شد. بنا بر گفته های حاضران علت اصلی این انفجار ترکیدن کپسول هوا و علت آتش سوزی  هم وجود تینر و رنگهای روغنی در این مغازه بوده است.در حال حاضر این موضوع از طریق کارشناسان حوادث و بیمه در حال بررسی است.

-


نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : دوشنبه 89/8/24
نظر
بنابر اظهارات شاهدان عینی شرطه های سعودی بر پیکر پاک زنان شهید چکمه می کوبیدند وکیف های پول و دستنبند و گردن بند آن ها را با خشونت وایجاد جراحت بیشتر بر جسد خونین آن ها ، می ربودند!
قتل عام سال 66حجاج در ماه حرام و در حرم امن الهی ، ماهیت برخی کشورهای مرتجع عرب و ارتباط و همکاری آنها را با استکبار جهانی به اثبات رساند.

روز ششم ذی الحجه سال1407 (مصادف با روز نهم مردادماه 1366 شمسی) یادآور مراسم "برائت از مشرکین" زائران ایرانی خانه خدا و کشتار حجاج مظلوم ایرانی در مکه به دست حکام آل سعود است.
 

 




مکانی که خون ریختن در آن حرام است و این حرمت تا جایی اهمیت دارد که اعراب جاهلیت احترام این مکان را حفظ نگه داشتند اما این حرمت توسط عوامل سعودی شکسته شد در این فاجعه حتی به زنان و جانبازان هم رحم نکردند به طوری که نیمی از کشته شدگان زنان بودند. 

                                        برای اطلاع از  ادامه مطلب  و بقیه تصاویر  اینجا کلیک کنید...