مکه
 
 
 
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : یکشنبه 88/2/27
نظر

احزاب و تشکل ها حمایت جامعه مدرسین از احمدی نژاد

سفر خاتمی در حمایت از میرحسین
ثمره هاشمی : در دوران جنگ به بعضی از همین آقایان کسی جرات انتقاد هم نداشت

لجاجت؛ دلیل نامزدی رقبای احمدی نژاد

فضای مخالفان احمدی نژاد عصبی است

نبویان:اصلاح طلبان دنباله روی مذهب مدرنیته لیبرالیسم هستند

اقتصاد در کشاکش انتخابات

حمایت گروهک تروریستی حزب دموکرات از کروبی

رمز گشایی از سکوت بیست ساله موسوی

فاتح: خلط مبحث کرباسچی تعجب دارد

فاطمه رجبی:بزرگترین تضاد احمدی نژاد با گفتمان 16 سال گذشته ساده زیستی وی است

واکنش رئیس ستاد موسوی به نظرسنجی "اعتماد ملی"

لغو سخنرانی عباسی در دانشگاه آزاد گناباد

خبرگزاری اندونزی:احمدی نژاد پیروز انتخابات آینده

عکس:مقایسه برداشت از حساب ذخیره در دولتهای هشتم و نهم

گلف نیوز:احمدی‌نژاد «با نفوذترین» در جهان اسلام

منتقدان برای تخریب با اعداد بازی می‌کنند

"بسیجی فراجناحی" در ستاد موسوی

مخالفت با کاندیداتوری کروبی از "سر" به "بدنه"منتقل شد


نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : شنبه 88/2/26
نظر

دختران و بانوان، قشری هستند که از هفته جاری هدف فعالیت های تبلیغی ستاد انتخاباتی موسوی قرار گرفته اند.

به گزارش ایرنا، از روزی که در دانشگاه های مختلف تهران فرم هایی با عنوان "نسل فیروزه ای" توزیع می شد، هنوز یک هفته نگذشته است.

با این حال ستادهای دختران حامی میرحسین موسوی که خود را "نسل فیروزه ای" می نامند، برنامه های گسترده ای را برای اثرگذاری بر این بخش از جامعه آغاز کرده اند.

از ستاد موسوی خبر می رسد که اعضای «نسل فیروزه ای» امروز با معصومه ابتکار عضو اصلاح طلب شورای شهر تهران دیدار کرده اند.

دیدار با زهرا رهنورد، همسر موسوی نیز در برنامه کاری ستاد دختران حامی موسوی قرار داشت.

از اعضا به صورت تلفنی خواسته شده بود در این برنامه همراهانی با خود بیاورند.

دختران عضو نسل فیروزه ای مستقر در آپارتمان بزرگ آجری رنگ، تاکنون با زهرا شجاعی، مشاور زنان خاتمی، الهه کولایی، عضو ارشد جبهه مشارکت و همچنین زهرا اشراقی، همسر رضا خاتمی و یکی دیگر از اعضای فعال این جبهه دیدارهای جداگانه ای داشته اند.

همچنین قرار است نشستی با فائزه هاشمی، دختر هاشمی رفسنجانی طی هفته آینده برنامه ریزی شود.

اعضای این ستاد اقدام به فروش شال های رنگین کم عرض و نشان های مخصوص فیروزه ای رنگ با تصویری از یک پرنده کرده اند و می گویند که مبالغ فوق صرف ستادهای موسوی می شود.

ضمیمه روزنامه کار و کارگر با تیتر "پس لرزه های حضور رهنورد" و همچنین نشریه حیات نو در تعداد زیاد در ستادهای موسوی توزیع شده است و به رایگان در اختیار متقاضیان گذاشته می شود.


نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : شنبه 88/2/26
نظر

نشست خبری "هم اندیشی حامیان میرحسین موسوی" با حاشیه هایی همراه بود، دراین نشست تاکید شد در مورد این که موسوی 20 سال سکوت کرده، بهتر است بگوییم موسوی 20 سال دروغ نگفته است.

** در این نشست خبری که روز پنجشنبه در محل خانه کشاورز تهران برگزار شد، چهره هایی مانند "بیژن نامدار زنگنه"، "عباس آخوندی"، "طهماسب مظاهری"،‌ "حسین مرعشی"، "حسین عبده تبریزی" و...، حضور داشتند و تعدادی از خبرنگاران داخلی و خارجی نیز آن را پوشش خبری دادند.

** یک خبرنگار گفت: "20 سال سکوت میرحسین موسوی نگاه همه را به دهه 60 معطوف می کند. ستاد او باید نشان دهد او حاصل اجماع اصلاح طلبان است. مردم باید بدانند موسوی حاصل اجماع مدیران دولت های قبلی است."وی افزود: "این 30 روز باقی مانده تا انتخابات، نیازمند یک کار جهادی است."

**‌ یک خبرنگار دیگر نیز خواستار سازماندهی در ستاد میرحسین موسوی شد و گفت: "آقای موسوی هنوز شعار انتخاباتی ندارد، نه در عرصه سیاسی، نه دیپلماسی و نه ...، من به عنوان یک روزنامه نگار نمی دانم شعار موسوی چیست تا اگر یک راننده تاکسی پرسید، به او پاسخ دهم."ادامه مطلب...

نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : پنج شنبه 88/2/24
نظر

مشاور ویژه وزیر خارجه آمریکا با پیش‌بینی پیروزی احمدی‌نژاد در انتخابات ریاست‌جمهوری آینده، ابراز امیدواری کرده این پیروزی با آرای ضعیف باشد.

روزنامه اماراتی گلف‌نیوز، دنیس راس در سفر اخیر به خاورمیانه و دیدار با برخی مقامات عرب گفته است همه شواهد از پیروزی  احمدی‌نژاد در انتخابات حکایت می کند، اما ممکن است با آرای ضعیف‌تر باشد.

این صهیونیست  دوآتشه که به داشتن مواضع تند ضدایرانی معروف است، راز تمایل خود به کسب پیروزی ضعیف از سوی  احمدی‌نژاد را این‌گونه توضیح می دهد که: ما تصور می‌کنیم یک  احمدی‌نژاد با آرای ضعیف، احتمالا تمایل کمتری به اتخاذ سیاست خارجی مقاومت‌طلبانه در برابر غرب خواهد داشت.

دنیس راس چند روز پیش هم خواستار تعیین مهلت زمانی 5-4 ماهه برای مذاکره با ایران شده و تاکید کرده بود پس از آن مهلت در صورت عدم توقف برنامه هسته‌ای ایران، باید به سخت‌گیری‌های تازه پرداخت.

کاهش آرای احمدی‌نژاد «ولو یک رأی» پروژه تعریف شده‌ای است که مکررا از سوی رسانه‌هایی نظیر روز آن‌‌لاین، بی‌بی‌سی، صدای آمریکا و دویچه وله تبلیغ شده است.