مکه
 
 
 
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : شنبه 89/12/28
نظر
 بازتاب سفر کم استقبال خاتمی به زادگاهش در سایتهای خبری ...
خدا وکیلی اگه مردم اردکان واستان یزد بر اساس انتظاری که خاتمی و دار و دسته اش داشتند از سفر خاتمی استقبال کرده بودند الان وضعیت خبر رسانی این موضوع این چنین بود ... دقیقا مشخص است که اگر استقبال مردم زیاد بود الان آنچنان تو سایتهای خبری بوغ و کرنا می کردند که گوش فلک کر می شد ... ولی مجبورن گند این افتضاح را بالا نیاورند ...)
 ( هنوز هم دریغ از بازتاب این افتضاح در سایتهای حامی فتنه ... هر چند تنها در چند وبلاگ خبرهایی درج شده که آن هم با درج اخباری از روی توهمات می خواهند آتش این حسرت و این افتضاح را سرد نمایند)
( تازه با این همه درخواست، هنوز هیچ عکس یا فیلمی از این افتضاح در هیچ جایی درج نگردیده ... ( نباید هم فیلم و عکسی درج شود ... البته پیشنهاد می شود مثل دفعه های قبل با جایگزینی تصاویر استقبال از دیگران و تصاویر سالهای گذشته و با بهره مندی از فن آوری فتوشاپ کمی از آلام خود بکاهید ...)
 آهان شاید طرفداران محمد خاتمی فتنه گر در عصر پارینه سنگی زندگی می کنند که حداقل امکاناتی از جمله موبایل دوربین دار  نداشته اند که تصاویر این استقبال به قول خودشان شور انگیز وتاریخی را ثبت نمایند تا قسم حضرت عباسی باشد بر رد ادعاهای امثال ما ها ...)
کاربران جامعه مجازی اگر به خود زحمتی بدهند و در سایتهای جستجوگر انواع واژه های مربوط به سفر خاتمی به اردکان در اسفند 89 را جستجو فرمایند به محدود نشانیهایی برمی خورند که البته خیلیهایش از آن ( اردکان نیوز - کچیب نیوز - طلوع یزد ) است و مابقی همانند:
ویژه؛حواشی سفر سید محمد خاتمی به زادگاهش اردکان در اسفند 1389 یکی دیگر از نشانه های بیزاری مردم فهیم و انقلابی از سران فتنه و حامیان فتنه است.
  • سایت خبری رهوا : خاتمی با استقبال مفتضحانه وارد زادگاهش شد +حواشی
  • شبکه خبری زمان: ورود خاتمی بااستقبال مفتضحانه به اردکان

  • لینک خبر اردکان نیوز در رجا نیوز:مردم اردکان از خاتمی استقبال نکردند ( قسمت سایر رسانه ها)

  • ندای مرگ بر خاتمی در زادگاه خاتمی

  • نویسنده : (ع . ح . ا) جمعه 27 اسفند 89


  • نویسنده : مبین اردکان
    تاریخ : پنج شنبه 89/12/26
    نظر

    حواشی سفر سید محمد خاتمی به زادگاهش  اردکان در اسفند 1389 یکی دیگر از نشانه های بیزاری مردم فهیم و انقلابی از سران فتنه و حامیان فتنه است.

    شب گذشته سید محمد خاتمی برای دید و بازدید !!! از خانواده و ...به زادگاهش (اردکان) آمد و  دست اندرکاران و صحنه گردانان این برنامه  همه توان خود را در این چند روزه ( با تبلیغات انبوه و سازماندهی شده پیامکی و تلفنی و ... )  به کار گرفتند و از سطح استان فقط حدود 1000 نفر جمع کردند که منجر به عصبانیت و افتضاحی دیگر برای فتنه جویان و حامیان سران فتنه شد )

    شاید ناظران  این سفر کاملا شخصی موارد زیر را به عنوان ابهام در ذهنشان داشته باشند:( کاش کسی جواب می داد )

    1- علی رغم  فعالیتهای وسیع خبری در طیف سبزها و حامیان آنها در سالهای اخیر و به ویژه اینکه از هر کاهی کوهی می سازند  و کوچکترین  خبر در تبلیغ سران فتنه را در هزاران صفحه دنیای مجازی و رسانه ها میخ کوب می نشانند ... چرا از شب گذشته تا کنون در هیچ رسانه ای خبر حضور محمد خاتمی (یکی از سران فتنه)  درزادگاهش درج نشد...( مگر یک وبلاگ ...)

    2- علی رغم تبلیغات بسیار وسیع پیامکی ( فقط روی گوشی نگارنده 12 مورد پیامک تبلیغاتی با متن های مختلف آمده است که دعوت به استقبال از فرزند... اردکان سید محمد خاتمی شده است ) و تغییرات متعدد برنامه از پیش سازماندهی شده استقبال از سه شنبه به چهارشنبه و از ساعت 7 چهارشنبه به ساعت 10 چهارشنبه ( که البته این تغییرات تماما به موجب کشاندن بیشتر مردم و ایجاد ترافیک بیشتر و تبلیغات بیشتر بوده است ) ولی در عین حال شاهدان عینی از حضور حدود 200 خودروی سواری و 200 موتور سیکلت در اوج  حضور مستقبلین خبر می دهند که البته به اذعان خیلی از طرفداران ، غالبا از یزد و میبد و شهرهای اطراف آمده بودند ( یعنی همه زور خود را زده اند این چند روزه و از سطح استان فقط حدود 1000 نفر جمع کرده اند ).سئوال اینجاست : سازماندهی این برنامه را چه کسانی و با چه اهدافی انجام میدهند در حالی که اعلام شده بود سفر محمد خاتمی کاملا شخصی است . و مطلب دوم آیا علی رغم سازماندهی ها و تبلیغات و کش و قوس های موجود  ، برگزار کنندگان این برنامه به اهداف خود برای جذب تعداد بسیار زیاد مردم اردکان نرسیده اند که خبرهای این برنامه تا کنون در جایی درج نشده و بهره برداری نشده است . آیا جمعیت موجود خلاف انتظار و برنامه ریزی بوده است ؟؟؟

    4- اگر سفر خاتمی سفری شخصی بود چرا در برنامه از قبل طراحی شده دیشب تعداد بسیار زیادو قابل توجهی از  خودرو ها با پلاک های تهران در بین مستقبلین  وجود داشت ...؟؟؟

    5-  این چه اصراری است که از احساسات پاک جوانان اردکانی( عشق به وطن و همشهری)  برای محبوب جلوه دادن یکی از سران فتنه(محمد خاتمی) سوء استفاده می شود و کدامین  دست های ناپاک  در پشت این بازی فریبنده وجود دارد که نام اردکان و مردم اردکان و جوانان اردکان را با موضوع حمایت از یکی از سران فتنه بد نام و ننگین می کنند.؟؟؟

     دنیا بداند : مردم اردکان عاشق و شیفته ولایت و انقلاب و اسلام هستند و اگر تعداد بسیار محدودی(خوشبینانه 1000 نفر اردکانی که می شود یک هشتادم جمعیت اردکان) به استقبال محمد خاتمی می روند به دلایل زیر است :الف) حب وطن و اینکه خاتمی همشهریشان است.ب) فرزند آیت الله سید روح الله خاتمی (ره) امام جمعه محبوب استان یزد و اردکان است .ج) 8 سال یک اردکانی رئیس جمهور کشورشان بودهد) خیلی ها برای کنجکاوی و بررسی اوضاع می روند و  نه باخاطر استقباله) شب های عید است و شلوغی خیابان و ...به هر حال سئوالات زیادی در خصوص این سفر در اذهان وجود دارد که بجاست پاسخ داده شود... 

                                                        نگارنده : ( ع .ح .ا) 5شنبه 26 اسفند 1389

    خبرهای مرتبط:

    کلیک کنید :  فرزند اردکان !!!

    نویسنده : مبین اردکان
    تاریخ : پنج شنبه 89/12/26
    نظر

    باشگاه خبرنگاران نوشت: عباسعلی کدخدایی، بیست و پنجم بهمن را پایان فتنه و یکدست شدن فضای سیاسی کشور دانست و گفت: حوادث 25 بهمن آمریکایی- اسرائیلی بودن فتنه 88 را بر همگان آشکار ساخت و آن تعدادی از نخبگان و چهره‌های سیاسی که سکوت کرده بودند اعلام موضع کردند و موجی از وحدت و همگرایی در میان چهره‌های جریان‌های سیاسی و مردم برای مقابله با فتنه‌گران و کوتاه کردن دست ایادی داخلی دشمنان نظام و انقلاب به وجود آمد.  سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه فتنه‌گری در دوران پس از انتخابات سال 88 جزو معیارهای قانونی انتخابات برای تعیین صلاحیت نامزدهاست، افزود: افراد، گروه‌ها، احزاب یا جریان‏های سیاسی که در فتنه 88 نقش‌آفرینی کردند یا هرگونه ارتباطی با آن داشتند و از حمایت و همراهی خود با جریان نفاق دریغ نکردند نمی‌توانند در انتخابات فعالیت داشته باشند...

    (با این توصیف می توان انتظار داشت ؛ در انتخابات آینده مجلس برخی از نمایندگان فعلی که :

    1- با سران فتنه ( میر حسین موسوی و محمد خاتمی) دیدار داشته اند ، رد صلاحیت شوند.

    2- از فعالین ستاد های انتخاباتی کروبی و موسوی بوده اند ، رد صلاحیت شوند.

    3- در راهپیمایی ها و تجمعات نمایندگان در مجلس در محکومیت سران فتنه شرکت نکرده اند ، در صلاحیت شوند.

    4- موضع شفاف خود را در حمایت یا عدم حمایت از فتنه اعلام نکرده اند ، رد صلاحیت شوند.

    5- در سخنرانی های و نطق های مطبوعاتی و غیر مطبوعاتی از فتنه و فتنه گران حمایت کرده اند ، رد صلاحیت شوند.

    6- ...

    تذکر آیین نامه ای : (ولی جوجه رو آخر پاییز می شمارند... آقای کدخدایی... وقت شمردن جوجه ها همین خبر رو دوباره به یادتان می آوریم ... خواهیم کرد ...)