مکه
 
 
 
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : یکشنبه 90/5/30
نظر

فقط جهت تنویر افکارعمومی و جلو گیری از شانتاژ تبلیغاتی :

وقتی مسئولی در مصاحبه ای تلویحا شایعات  مربوط به خودش را رد کرده و روشنگری  در خصوص شایعات رابه زمان دیگری موکول می کند... برخی ها می ترسند که نکند روشنگری آینده دامان آنها رانیز بگیرد و اینجاست که در فضای مجازی اتفاقات زیر  به وقوع می پیوندد.

1 : بسیاری از وبلاگهای اردکانی سریعا اخبار و نظرات درج شده در مورد محدوده و شایعات مربوط به آن را حذف می نمایند و یاتغییراتی در آن می دهند ... در صورت لزوم آرشیو تمامی مطالب آنها بعدا درج خواهد شد.

2:عده ای می کوشند اصل این خیر را وارونه جلوه دهند یا با  شانتاژ  و بزرگ نمایی برخی مسائل بسیار جزیی اصل خبر را کم رنگ نمایند.

3.( کم اهمیت ترین موضوع  در مورد خبر فوق) در یکی از وبلاگهای اردکانی ( با نویسنده مجهول الهویه ) که گویا انتصاب همه!!!! مطالب را به خود گرفته است!!!! آنچنان مساله ای جزیی را بزرگ نموده و آنچنان به کندوکاو ریز ترین مسائل پرداخته که اصل مطلب را کاملا کم رنگ نموده  و تنها به تبرئه خود اندیشیده و درج نام وبلاگش در بخشی از ریز ترین موضوع متن آنهم در بخش نمونه ها را به عنوان ((انعکاس مطلبی کذب و ایراد اتهامی واهی!!!!!!!! )) عنوان نموده و به شفاف سازی و روشنگری  پرداخته که کاملا به جا و قابل تقدیر و در عین حال بسیار قابل تامل است. اما اصل موضوع را فراموش کرده اند.در عین حالی که عین موضوع مورد تاکید در بخش نظرات همین وبلاگ موجود است(اگر حذف نشود).

دقت بفرمایید:

متن خبر دراردکان نیوز:

در این مدت گذشته به هر سایت یا وبلاگ یا محفلی برمی خوردی که بحث محدوده و مصوبات اخیر مربوط به آن داغ بود، کم کاری یکی از اعضای تیم 3 نفره هم می شد نقل مجلس و برخی اوقات باب غیبت هم باز می شد.

متن زیر و مشابه آن در بسیاری از سایتها و وبلاگهایی که به بحث محدوده پرداختند به چشم می خورد.

نمونه1( وبلاگ اردکان خبر و نگین کویر): شایع است که یکی از اعضاء محترم شورای اسلامی شهر اردکان، در انجام وظایف خود کوتاهی و کم کاری کرده و علیرغم اخذ مبلغی جهت انجام کار، مسئولیت خود را اصلاً انجام نداده است.

آیا مطلب زیر نمی تواند مصداقی از خبر فوق( نقل مجلس ) ( مصداق : با زمینه آبی رنگ) باشد:
 
بخش نظرات وبلاگ اردکان خبر : نویسنده: علی
پنجشنبه 20 مرداد1390 ساعت: 14:2
شنیده شده که یکی ازاعضای شورا که مسئول این کار بوده کوتاهی کرده لطفا پیگیری کنید ودرسایت درج کنید
 
نویسنده مجهول الهویه وبلاگ محترم  و بدون شناسنامه اردکان خبر : اتهام ((انعکاس مطلب کذب و ایراد اتهام واهی ))را به اردکان نیوز نسبت ندهید چرا که با شفاف سازی فوق اتهامی بر وبلاگ خاصی وارد نیست بلکه جریان و فضای برنامه ریزی شده ، مورد نظر است که اتفاقا  بخشی از آن در قسمت نظرات وبلاگ شما قرار گرفته است.

اما سخنی بیشتر با  اردکان خبر ( با نویسنده مجهول الهویه ) که  سخت به تکاپو افتاده ...

نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : یکشنبه 90/5/30
نظر
فارس : فعالیت نخستین کتابخانه دیجیتال در اردکان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کتابخانه‌های اردکان گفت: نخستین کتابخانه دیجیتال تا پایان سال جاری در اردکان آغاز به کار می‌کند.

فارس: امام جمعه اردکان تاکید کرد:
فرهنگ بومی اردکان حفظ شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه اردکان با اشاره به ورود خرده فرهنگ‌ها به فرهنگ بومی و سنتی اردکان به دلیل ورود نیروهای کارگر غیربومی به این شهرستان تاکید کرد: فرهنگ بومی و سنتی اردکان باید حفظ شود.

ایرانا:امام جمعه اردکان بر برپایی باشکوه راهپیمایی روز قدس تاکید کرد

ایرنا:امام جمعه اردکان:
بمناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی انجام شد
سایت فرمانداری: نشست آزادگان و ایثارگران باامام جمعه و فرماندار اردکان
فرمانداراردکان :خدمت به آزادگان و ایثارگران بزرگترین عبادات است
با حضور امام جمعه ، بخشدار و دیگر اعضاء
سایت فرمانداری:جلسه هماهنگی راهپیمائی روز جهانی قدس در شهرستان اردکان برگزار شد
تاکید بر فراهم کردن تمامی امکانات جهت حضور با شکوهتر مردم در راهپیمایی روز قدس
اردکان نیوز:مصاحبه تلفنی با عضو محترم شورای اسلامی شهر اردکان
اردکان نیوز:استفتاء از رهبری در خصوص زمان مغرب در اردکان
اردکان نیوز:نظر رهبری و مردم در مورد اوضاع اقتصادی و هدفمندی چیست؟(در پاسخ به اظهارات اخیر نماینده اردکان)

نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : شنبه 90/5/29
نظر

نکات اصلی مصاحبه تلفنی

 با جناب آقای حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینی پور

عضو محترم شورای اسلامی شهر اردکان

در چند روز گذشته در فضای رسانه های محلی مجازی و بیشتر در وبلاگها و سایتهای متعلق به جناحی خاص ، بحث تحرکات اخیر در خصوص محدوده مرزی اردکان و میبد داغ بود و عده ای به واکاوی و تحلیل این تحرکات پرداخته و اینچنین خبردادند :مصوباتی که می رفت تا ضربات شدیدی به اردکان وارد کند به دستان توانای یکی از مسئولین خاص حل و فصل شد و با مذاکرات لازم با وزارت کشور و عوامل آن فعلا موضوع منتفی است و باز هم مثل همیشه و همه جا فرشته ی نجات اردکان و اردکانیها توانست سایه شوم معضلی بزرگ به نام تغییرات محدوده مرزی را از سر مردم اردکان کوتاه نماید.!!!

این یک شق از ماجرا که قطعا با برنامه ریزی و سازماندهی نیروهای تبلیغاتی در فضای مجازی و محافل عمومی همراه بوده و بهره برداری تبلیغاتی از آن انکار ناپذیر خواهد بود.

اما شق دوم که ما را بر آن داشت تا به درج این مطالب بپردازیم ، تخریب چهره یکی از اعضای شورای محترم شهر اردکان است که دراین ماجرا متهم نشان دادن ایشان به شدت مورد اهتمام فضاهای مجازی بود.

در این مدت گذشته به هر سایت یا وبلاگ یا محفلی برمی خوردی که بحث محدوده و مصوبات اخیر مربوط به آن داغ بود، کم کاری یکی از اعضای تیم 3 نفره هم می شد نقل مجلس و برخی اوقات باب غیبت هم باز می شد.

متن زیر و مشابه آن در بسیاری از سایتها و وبلاگهایی که به بحث محدوده پرداختند به چشم می خورد.

نمونه1( وبلاگ اردکان خبر و نگین کویر): شایع است که یکی از اعضاء محترم شورای اسلامی شهر اردکان، در انجام وظایف خود کوتاهی و کم کاری کرده و علیرغم اخذ مبلغی جهت انجام کار، مسئولیت خود را اصلاً انجام نداده است.

نمونه 2( وبلاگ گزارشگر غیر حرفه ای ) : شنیده شده ،چند روز پیش تیم 3نفره نماینده شهر در این موضوع  به همراه تنی از دوستان داغ در محل دفتر نماینده حضور پیدا کردند و نماینده هم با انتقاد به اعضا بویژه آقای ح      همه ضعف ها را متوجه این عضو کرد .

و  نمونه ها ی غیره ...

هدف از این نوشتار این نیست که به بررسی وقایع بپردازد و اینکه اصل ماجرا از ابتدا تا انتها چه بوده ، وظیفه ی مسئولین است شفاف سازی نمایند . اما بر حسب کنجکاوی بر آن شدیم تا لحظاتی پای صحبت متهم و مقصر این ماجرا ( از نگاه دوستان و مریدان و بوقچیان طیف خاص) بنشینیم و به اصطلاح ببنیم آب کج است تا مسیر آب...

متن زیر خلاصه ای است از نکات اصلی مصاحبه تلفنی با جناب آقای حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینی پور عضو محترم شورای اسلامی شهر اردکان:(ساعت 11 صبح روز شنبه 28مرداد1390)

سئوال: جناب آقای حسینی پور ماجرای محدوده و تحرکات اخیر آن چیست و چرا عده ای شما را مقصر مشکلات به وجود آمده میدانند و کوتاهی شما در این امر چه بوده است؟

-در خصوص محدوده مرزی و توافقات و جلسات اخیر آن نمی توانم مطلبی بگویم چرا که هم مصلحت نیست و هم گفتن برخی مطالب به ضرر اهدافی است که دنبال می کنیم . پس اجازه بدهید مطلبی در این خصوص به زبان نیاورم و بماند برای بعد.

- به مردم عزیز اردکان اطمینان می دهیم که هیچ دغدغه ای در این بابت نداشته باشند و مسئولین ، شورای شهر ، امام جمعه ، فرماندار و نماینده و دیگران تمام توان خود را به کار می گیرند که ذره ای از حقوق مردم اردکان خدشه دار نشود.

- بنده هم حرفای زیادی دارم که البته در حال حاضر به دلیل حفظ وحدت و مصلحت و منافع شهرستانی به هیچ وجه بیان نخواهم کرد، بماند تا بعدها در صورت لزوم اصل ماجرا را به نظر مردم عزیز خواهم رساند. البته اکنون چون استخوانی در گلو ، برخی بد اخلاقی ها و تحلیل های غلط را به خاطر حفظ وحدت و منافع مردم عزیز اردکان به جان می خرم و سکوت می نمایم.

- عزیزانی که کم کاری را از تیم 3 نفره و حقیر می بینند، بیان نمایند که همین موضوع مصوبات اخیر را چه کسی ابتدا مطلع شد و به دنبال راه چاره برای آن افتاد ؟ و این نشانه عزم راسخ تیم 3 نفره است و نشان از پیگیری مداوم آنها.

- در این موضوع اخیر ،غلفت ، تاکید می نمایم غفلتی صورت گرفته که اولا آن غفلت امکان داشت مشکلاتی به وجود آورد دوما این غفلت از ناحیه تیم 3 نفره نبوده بلکه غفلت را دیگرانی که می خواهند این غفلت را به گردن تیم 3 نفره و بویژه حقیر بیندازند ، مرتکب شده اند و الان دارند جور دیگری وانمود می کنند.

- بنده اخبار موثق دارم که در پشت پرده ، برنامه ریزی هایی برای تخریب شخص حقیر تدارک دیده شده و به اجرا در می آید که تماما هدفمند و از پیش تعیین شده است .

- مدیریت این تبلیغات هدفمند در این موضوع و القای اینکه کم کاری از سوی بنده بوده از یک ناحیه می باشد و بنده هم در آینده حرفهایی برای گفتن دارم که شنیدنش برای مردم و برخی مسئولین جالب خواهد بود.

- انشاء الله فضای غبار آلود موجود،  مقداری تلطیف شود ، تا بنده نیز بتوانم به روشنگری در این خصوص بپردازم و آنوقت خود مردم می توانند قضاوت نمایند که مقصر اصلی که بوده است .

 


نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : پنج شنبه 90/5/27
نظر

به گزارش روز پنج شنبه ایرنا، "حجت الاسلام حسینی " در جلسه شورای فرهنگ عمومی که با حضور فرماندار واعضای این شورا در محل فرمانداری اردکان برگزار شد افزود: برای حفظ فرهنگ سنتی و بومی شهرستان راهکارهای عملی موجود است که برگرفته از بنیه دینی و مذهبی مردم این خطه است.
وی با بیان این مطلب که پیشرفت صنعت و تکنولوژی و در گاهی موارد رشد علمی یک منطقه می تواند فرهنگ آنجا را دستخوش تغییرقرار دهد تصریح کرد: طبعا کسی از پیشرفت صنعت و تکنولوژی ناراضی نیست و جلوی آن را هم نمی شود گرفت .
امام جمعه اردکان ادامه داد: صنعت لازمه رفاه و آسایش مردم است، رشد مراکز دانشگاهی نیز امری طبیعی و عادی تلقی می شود و هم باعث رونق علمی و اقتصادی است اما آنچه در این بین مهم است ورود خرده فرهنگهایی است که در این رهگذر وارد شهرستان می شود که باید برنامه ریزی بگونه ای باشد که از سوی فرهنگ شهرستان روی فرهنگهای بومی اعمال تاثیر شود .
حجت الاسلام حسینی افزود: مردم ما نباید تحت تاثیر فرهنگ تعدادی از افراد که شاید قبح بسیاری از مسائل برایشان از بین رفته قرار بگیرند .
وی تشکیل کارگروه حجاب و عفاف را در اسرع وقت از طریق شورای فرهنگ عمومی لازم و ضروری دانست وبر مطالعه و بررسی هرچه بیشتر اعضا برای ارائه راهکارهای عملی در زمینه مورد بحث تاکید ورزید .


نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : سه شنبه 90/5/25
نظر
0اختلاف درآمدها رو به کاهش است + نمودار
0هدف خاتمی از برگزاری مراسم افطار
0استفتاء از رهبری در خصوص زمان مغرب در اردکان
0نظر رهبری و مردم در مورد اوضاع اقتصادی و هدفمندی چیست؟
0گزارش تصویری/ برداشت روناس در اردکان
0خواهرزاده خاتمی: مردم از اینکه پول یارانه به آنها داده میشود، ناراحت هستند!!!!
0خارج از گود شایعات اخیر دراردکان
  • عقده های خود را با این سیاه نمایی ها مرهم نگذارید و دیگر به خود اجازه ندهید از زبان این مردم حرف بزنید
  • وقتی بدهکار طلبکار می شود؛ تابش: اصولگرایان باید از مردم عذرخواهی کنند
  • بر اساس گزارش مرکز آمار ایران در جلسه هفته گذشته کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، ضریب جینی در سالهای اخیر رو به کاهش است. ضریب جینی معیاری است بین صفر و یک که هر چه به صفر نزدیکتر باشد، توزیع درآمد ملی بین دهک های جامعه نابرابری کمتری دارد. در نتیجه کم شدن این ضریب طی زمان، نشان از کاهش نابرابری توزیع درآمد است. البته تفسیر این ضریب با احتیاط انجام می شود و برای آنکه به واقعیت جامعه نزدیک شویم محتاج ارزیابی های دیگری نیز هستیم. ضریب جینی طبق گزارش مذکور طی سالهای 84 تا 90 (دوره دولت نهم و دهم) به شکلی که در نمودار زیر نشان داده شده تغییر کرده است. رقم مربوط به سال 1390 پیش بینی مرکز آمار ایران است: 

     

     

    علت کاهش نابرابری در توزیع درآمد می تواند سهام عدالت و مهمتر از آن بیارانه نقدی باشد. (درستی اعمال این روش ها و پایداری آثار جنبی آنها باید جداگانه بررسی شود.)

     

    شاخص دیگری که اعتماد به شاخص ضریب جینی را بیشتر می کند، دسترسی خانوارها به وسایل رفاهی زندگی است. هر چه سهم خانوارهایی که از وسایل بادوام زندگی مانند خودرو شخصی یا یخچال بیشتر شود، نشان بالا آمدن سطح متوسط رفاه جامعه است. این، ضرورتا به معنای کاهش نابرابری طبقات اجتماعی نیست ولی علامت مثبتی برای سطح رفاه عمومی تلقی می گردد.

     

     در نمودارهای زیر، درصد خانوارهای روستایی و شهری برخوردار از کالاهای بادوام، رایانه و اینترنت را ملاحظه می کنید:

     

     

     

     
    دسترسی خانواده ها در تمامی موارد افزایش یافته است جز در یخچال و فریزر. کاهش دسترسی به یخچال و فریزر با افزایش دسترسی به یخچال فریزر، قابل درک است. البته نرخ رشد دسترسی موضوعی مکمل است که آن هم باید جداگانه بررسی شود.


    نویسنده : مبین اردکان
    تاریخ : سه شنبه 90/5/25
    نظر

    سئوال:

    به نام خدا

    در استان یزد ، صدا و سیمای مرکز یزد زمان اقامه اذان ها را بر اساس اوقات شرعی استخراج مرحوم مشفقی یزدی (محلی - مشاهده ای - تجربی) قرار داده و این زمان با اوقات شرعی استخراج مرکز تقویم موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران به ویژه برای هنگام مغرب تفاوت حدود (5تا7) دقیقه ای دارد. همچنین بر اساس مشاهدات عینی در شهر اردکان ، در هنگامی که اذان مغرب از رادیو تلویزیون یزد پخش می شود ، آسمان کاملا روشن و حتی زردی افق کامل نمایان است . و حتی وقتی که در مساجد نماز مغرب و عشا اقامه می گردد در هنگام خروج مردم از مساجد بعد از دو نماز و تعقیبات هنوز آسمان گرگ و میش است و کامل تاریک نشده است.
    بفرمایید:
    1- زمان دقیق مغرب کی است؟
    2- زمان دقیق افطار چه موقع است؟
    3-تکلیف اقامه نماز مغرب و عشاء چیست؟
    جواب:
    سلام علیکم و رحمة الله و برکاته
    ج1و2) از هنگامى است که سرخى بعد از غروب آفتاب که از طرف مشرق بالا می‌آید، زایل شود.
    ج3) اگر با احراز داخل شدن مغرب ـ که در پاسخ سؤالات قبلى بیان شد ـ، نماز مغرب و پس از آن نماز عشا خوانده شود، کفایت مى‌کند.
    موفق و موید باشید - دفتر حضرت آیت الله العظمی خامنه ای
    شماره استفتاء: 146256

    نویسنده : مبین اردکان
    تاریخ : سه شنبه 90/5/25
    نظر

    تحلیلی چند جانبه درواکنش به گوشه ای از  اظهارات و سیاه نمایی های اخیر خواهرزاده خاتمی

    در مصاحبه با روزنامه (وابسته به حزب کروبی) تازه از توقیف خارج شده اعتماد:

    سه شنبه بیست و یکم تیر 1390:  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار رئیس و اعضای هیئت رئیسه اتاق‌های بازرگانی ایران و تهران، با اشاره به سال جهاد اقتصادی، اولین شرط موفقیت در این جهاد عظیم را برآورد درست و امیدآفرین از شرایط کشور و ارائه آن به افکار عمومی دانستند.رهبر انقلاب اسلامی به پیشرفت‌های بزرگ کشور در زمینه‌های گوناگون به‌ویژه در مسایل اقتصادی اشاره و خاطرنشان کردند: باید این نگاه امیدآفرین را مقدمه‌ای برای هر پیشنهاد و طرحی قرار داد و در توضیح و تشریح وضعیت از نگاه منفی و سیاه‌نمایی پرهیز کرد چرا‌که در سایه امید، نشاط حاصل می‌شود.

    شاخص های عملکرد اقتصادی ،فرهنگی،دیپلماتیک دولت احمدی نژاد از نگاه رهبری

    امتیازات و بایسته‌های دولت نهم و دهم از دیدگاه رهبری

    اکونومیست پیش‌بینی کرد:افزایش رشد اقتصادی ایران از سال‌ 90

     

    به گزارش رجانیوز، محمدرضا تابش در مصاحبه با این روزنامه که به تازگی از توقیف خارج شده!!!! ، ( به نمایندگی از تمام مردم ایران!!!!) ضمن انتقاد شدید از اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها، پرداخت یارانه نقدی به مردم را "فروش نفت و اعطای پول آن به مردم" ارزیابی کرده است.

    رئیس فراکسیون اقلیت مجلس در گفتگو با روزنامه اعتماد، به نمایندگی از مردم ایران اعلام کرده که آنان از دریافت یارانه نقدی راضی نیستند.

    بدهکارانی که طلبکارانه سخن می گویند...

    سخنی با خواهر زاده خاتمی :

    با نگاهی به بیانات و پیامهای مقام معظم رهبری به خوبی می توان درک کرد که سیاه نمایی و زیر سئوال بردن اقدامات دولت نهم و دهم کاری ناپسند و خلاف امر رهبری است ...شاید برخی انحرافات حاشیه ای منجر به سر افکندگی حامیان دولت شده است ولی اینها دلیل آن نمی شود که برخی به سیاه نمایی و زیر سئوال بردن اقدامات بسیار ارزشمند دولت دهم بپردازند که البته مقاصد و اهدافشان از این گونه بیانات کاملا مشهود است.

    آقایانی که به سیاه نمایی و انتقاد از طرح های دولت که مورد حمایت رهبری هم هست می پردازند، یادشان رفته که حیات سیاسی فعلیشان مدیون همین دولت است ...

    اگر برخی آقایان در حوزه انتخابیه خودشان جولان می دهند و در کارنامه  عملکرد خودشان این همه طرح های عمرانی و اقتصادی را ردیف می کنند همه از برکت همین دولت است...

    اعتبارات و عنایات همین دولت اصولگراست که منجر به پربار شدن کارنامه عملکرد برخی در حوزه انتخابیه اشان شده است...

    جناب خواهر زاده خاتمی ، سئوال اینجاست :

    در حوزه انتخابیه خودتان در شهر اردکان

     5/7 میلیارد اعتبارزیر گذر اردکان که عده ای خود را به آب و آتش می زنند که جذب آن را به خود انتصاب فرمایند از بدنه کدام دولت و کدام جناح به اردکان اختصاص داده شد؟

     بیمارستان ضیایی که سالها در جلوی شهروندان اردکانی به عنوان طرحی غیر قابل تکمیل جولان می داد در ردیف بودجه های کدام دولت و کدام جناح به سرعت تکمیل و مورد بهره برداری قرار گرفت؟

    سیل پروزه های خرد و کلان اقتصادی و صنعتی در طرح های وزارت خانه های کدام دولت از کدام جناج ، شهرک صنعتی اردکان را رونقی بی وصف بخشید؟

    عمران و آبادی و بهسازی روستاهای اردکان و تحول عظیم و چشمنواز ظاهری روستاها در کدام دولت از کدام جناح رخ داد؟

    تحلیلی عوام پسند و ساده بازهم در اردکان: با نگاهی  واقع بینانه و مقایسه ای به خانواده های متوسط به پایین ، آیا تحول اوضاع معیشتی خانواده ها قابل انکار است؟ آری  ایده آل نیست ، نان در آوردن سخت است ، مخارج زندگی بالاست ، درست ، ولی نگاهی به گذشته امان بیاندازیم ... در خانواده های ساده خودمان ، یک جوان در ده یا پانزده سال گذشته با تشکیل زندگی جدید حداقل 5 سال طول می کشید تا خانه دار شود و حداقل 10 سال طول می کشید تا ماشین دار شود ، خداوکیلی الان جوانی که سرکار برود و تن کار داشته باشد ( ولو کارگر ساده کارخانه ) با حقوقی که می گیرد و با تسهیلات و یارانه و سهام عدالت  (که حق مسلم مردم است) به راحتی بعد 3 سال خانه دار می شود و بعد 5 سال ماشین دار و شاید بهتر از این...این در نگاه عامه مردم یعنی بهبود اوضاع معیشت...

    آهای تشنگان قدرت و شهرت : کدام مردم از دریافت یارانه ناراحت هستند؟؟؟؟؟؟ آن مرد اردکانی میانسال (و  هزاران مثل او  در ایران ) که حقیر بارها از زبانش این جمله را شنیده ام:"خدا به احمدی نژاد عمر بدهد که یارانه ها را به ما داد ، چرا که با این پول بعد از سالها مرغ بر سر سفره ما حاضر شد."

    از زبان کدام مردم اظهار نارضایتی از دریافت یارانه ها را دارید؟؟؟: از زبان راننده اردکانی آژانس ... که بعد از عمری در به دری و بی خانگی و سختی اوضاع زندگی با 3 بچه قد و نیم قد ، وقتی پشت فرمان نشسته بادی به سبیل مردانه اش می اندازد و با ته لهجه تهرانی ولی به لهجه ناز اردکانی و در مسیر میدان 15 خرداد تا  ایستگاه راه آهن در یک شب گرم  تیر ماه در سال 90 می گوید: "بابا این احمدی نژاد دمش گرم ... من تا 2 سال پیش خونه نداشتم با وام مسکن 20 میلیونی که بهم دادن یه خونه واسه خودم دست و پا کردم ... از اجاره نشینی راحت شدم تازه یه پیکان لگن داشتم که شده بود وبال گردنم تو طرح تعویض خودرو ردش کردم و با وام این پژو رو خریدم و الان همین شده منبع در آمدم در کار با آژانس ، تازه اقساط وامش هم با پول یارانه ها می دم... اگه این یارانه ها نبود که نمی تونستم دل کنم ماشینمو عوض کنم و اگه ماشینو عوض نمی کردم که نمی تونستم کار کنمو  قسط وام خونه و خرج زن و سه تا بچمو در بیارم..."

    آقایان به اصطلاح اصلاح طلب ، که می خواهید سخنان دشمن شاد کن تان گوش فلک را کر کند:

    دو نمونه فوق ذره ای از تحول اوضاع معیشتی مردمی است که در محاسبات سیاسی و قدرت طلبی تان هیچ وقت آنها را به حساب نیاوردید...

    مردمی که رای  5/24 میلیونی آنها را در سال 88 درک نکرده و ندیده گرفتید و خواسته های آنها را زیر پا گذاشتید...

    مردمی که درحماسه ی  9 دی و در سالگرد 9 دی آنها را تنها گذاشتید و در صف دشمن شکن آنها شرکت نکردید...

    اگر هدفمندی و اقدامات مثبت این دولت و توزیع یارانه ها منجر به کاهش محبوبیت و احتمال عدم رای آوری طیف و جناح شما شده است ... عقده های خود را با این سیاه نمایی ها مرهم نگذارید و دیگر به خود اجازه ندهید از زبان این مردم حرف بزنید...

    ادامه خواهد داشت...