مکه
 
 
 
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : دوشنبه 89/2/20
نظر

رییس شورای شهرستان میبد گفت: خواسته‌ ما از مدیران استانی این است که تا حل نشدن اختلاف مرزی میبد و اردکان، فعالیتی در محدوده مرزی مورد اختلاف صورت نگیرد.

 

سیدابوالفضل دهقانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه یزد، با بیان اینکه اواخر هفته گذشته کارشناس وزارت کشور از محدوده مورد اختلاف مرز میبد و اردکان بازدید کرده است، گفت: این کارشناس در خصوص رفع این مشکل قول پیگیری داده است.

 

وی افزود: در این خصوص مقرر شد دو نماینده از هر دو شهرستان برای حل این اختلاف به وزارت کشور مراجعه کنند و مسائل را مطرح کنند تا این مشکل برای همیشه مرتفع شود.

 

وی تصریح کرد: پس از بازدید کارشناسان، مردم اردکان فعالیت در محدوده مرزی مورد اختلاف که CNG است را شروع کرده‌اند که این امر مورد اعتراض مردم شهرستان است که این اعتراض مردم میبد را در بر داشته و امروز برای حل این معضل به استانداری مراجعه کرده‌ایم.


نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : دوشنبه 89/2/20
نظر
دولت در آخرین گزارش ارسالی خود به مجمع عمومی سازمان ملل در زمینه اچ ای وی ایدز به آمار و ارقام نگران کننده ای تصریح کرده است که انتشار آن صرفا از باب هشدار به مسئولین فرهنگی و سیاسی کشور می تواند اهمیت ویژه ای داشته باشد.
در این گزارش که توسط دبیرخانه کارگروه کشوری پیشگیری از عفونت اچ ای وی و ایدز تهیه شده به تصریح آمده است:مطابق آخرین بررسی ها 15.9 درصد مردان مجرد و 4.5 درصد زنان مجرد پیش از 19 سالگی آمیزش جنسی نامشروع داشته اند.
همچنین در یک مطالعه دیگر از این گزارش آمده است که 1.4 درصد از دختران دانشجوی 20 تا 24 ساله در یکی از دانشگاههای کشور قبل از 15 سالگی ارتباط جنسی داشته اند.این درصد در گروه زیر 18 سال به 6.9 درصد می رسد.
در این گزارش تاکید شده است اگر چه نمی توان این آمار را به کل کشور تعمیم داد اما نتایج آن نگران کننده است.
در بخش دیگری از گزارش دولت به سازمان ملل آمده است که 15.1 درصد از پسران زیر 15 سال رابطه نامشروع داشته اند که این رقم برای زیر 18 سال ها به 27.5 درصد می رسد.
نتایج بخش دیگری از این مطالعه تاسف برانگیز تصریح می کند که از بین کسانی که ارتباط جنسی در یک سال داشته اند،21.1 درصد با بیش از یک شریک جنسی رابطه برقرار کرده اند.

نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : یکشنبه 89/2/19
نظر
اعترافات بی سابقه سفیر اسرائیل در سازمان ملل:
ما الان در سازمان ملل در بدترین حالت قرار گرفته‏ایم
احمدی‏نژاد جامعه‏جهانی را در موضوع هسته‏ای با خود همراه کرده‎است

گابریل شالیو سفیر جدید رژیم صهیونیستی در سازمان ملل در گفتگویی با جورالم پست اعتراف کرد که تحریم ها علیه ایران به هیچ وجه کارایی نداشته و نتوانسته به اهداف خواسته شده برسد و تنها نشان دهنده خیال بافی تاثیر تنبیهات علیه ایران است.

شالیو در این مصاحبه گفت: بر خلاف توقع و آرزوی ما تحریم ها هیچ تاثیری بر ایران نداشته است ... و ایران حتی کوچک ترین گزندی نیز از این تحریم ها ندیده است.این تحریم ها خیلی آبکی ،بی تاثیر وخنثی بوده است.ادامه مطلب...

نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : یکشنبه 89/2/19
نظر
تعدادی از اعضای جبهه مشارکت و سازمان مجاهدین در راستای تحکیم اهداف تشکیلاتی با همدیگر ازدواج کرده اند!به گزارش «جوان آنلاین» در میان این افراد، فعالان فمنیستی، اعضای تحریریه سایت جمهوریت(از سایتهای هدایت کننده اغتشاشات سال گذشته)، وبلاگ نویسان فعال در آشوبهای سال گذشته انتخابات ، روزنامه نگاران و دگر اندیشان مرتبط با رسانه های بیگانه به چشم می خورند. بسیاری از این افراد سابقه نشر اکاذیب ، محکومیتهای کیفری و انفصال از خدمات دولتی را درکارنامه خود دارند.بنابراین گزارش برخی از این افراد همچنین دارای سوابق بسیاری در زمینه هنجارشکنی و ترویج ادبیات غیر اخلاقی در فضای مجازی هستند.گفتنی است ازدواج تشکیلاتی برای نخستین بار توسط منافقین قدیم(گروهک تروریستی رجوی) پس از اعلام مبارزه مسلحانه علیه نظام جمهوری اسلامی صورت گرفت . برخی آگاهان سیاسی اقدام این افراد که پس از ساختارشکنی ها و آشوبهای سال گذشته به عنوان منافقین جدید نامیده می شوند، نوعی تبعیت از مرام و شیوه آنها ارزیابی می کنند.
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : یکشنبه 89/2/19
نظر
اکبر اعلمی عضو فراکسیون اصلاحات در مجلس ششم همچنان اصرار دارد به استناد اسناد مطبوعاتی، تلون مزاجی برخی مدعیان اصلاحات را به رخ بکشد.
این عضو شورای سردبیری روزنامه زنجیره ای سلام، پیش از این سخنرانی های میرحسین موسوی در سال های اول انقلاب را منتشر کرد که بر انجام کودتای مخملین از سوی آمریکا در پوشش چهره های موجه (سیدکاظم شریعتمداری و صادق قطب زاده) تاکید می کرد. اعلمی به تازگی هم برخی اظهارات خاتمی حد فاصل سال های 59 تا 63 را در سایت خود منتشر کرده است، زمانی که وی در کیهان حضور داشته است. خاتمی 8 دی ماه 59 در سخنانی می گوید: «ولایت فقیه اصلی در کنار اصول دیگر نیست، بلکه زیر بنا و بنیاد نظامی است که امت اسلامی اینک به سوی آن روان است... قانون اساسی اگر از این اصل تهی گردد، نظامی اسلامی نخواهد بود... این اصل اختصاص به یک نسل ندارد. متکی بر نقش تاریخ ساز و تاریخی رهبری در تاریخ اسلام و جامعه ماست. جای آن در قراردادهای عرفی نیست، بلکه در جان انسان های مسلمان است... در این نظام، قانون مشروعیت خود را مرهون رهبری است... جمهوری مشروعیت و اعتبار خود را از اصل ولایت فقیه کسب می کند.»
به گزارش کیهان خاتمی 4 اسفند 1363 هم در جمع مردم گفته است: «در اسلام رای مردم، انسانی را حاکم نمی گرداند. حکومت ملاکهای واقعی دارد که خدا بیان کرده... در زمان غیبت ملاک ها حاکمند. خدا و پیغمبر خدا و اولیاء معصوم خدا، ملاک ها را مشخص کرده اند که عبارت است از دانایی، تدبیر و تقوی. در راس دانایی ها، دانایی به دین خدا است... در نظام اسلامی همین ملاک ها باید بر مردم حاکم باشد. این امور، اموری نیست که به رای مردم ایجاد بشود.»
البته باید متذکر شد که در جمهوری اسلامی رأی ملت در طول احکام الهی قرار گرفته است اما مدعیان دروغین اصلاحات با انحطاط فکری و انحراف عملی در مسیر سقوطی قرار گرفتند که نه به احکام الهی تن دادند و نه به رأی مردم و کارشان به یاغی گری و دیکتاتوری کشید. به اصطلاح حقوقدانان اعتراف العقلاء علی-انفسهم جائز.

نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : یکشنبه 89/2/19
نظر
تلاش پدربزرگان جریان اصلاحات برای نمایش تصویری وحدت سران فتنه آغاز شد.
 شنیده های موثق حاکی است در جلسه ای که تعدادی از اعضای مجمع روحانیون مبارز و برخی سردمداران جریان فتنه سبز (اصلاحات سابق) برگزار کردند عنصر اصلی مجمع روحانیون مبارز بحثی مطرح کرده که باید به هر قیمت که شده این سه نفر (منظور وی کروبی، موسوی و خاتمی است) را دور هم جمع کنیم و یک عکس دسته جمعی که بیانگر رفع اختلافات و وحدت جریان است را در رسانه ها منتشر کنیم تا به هواداران خودمان روحیه بدهیم شاید بشود برای22 خرداد یک کاری کرد!در این جلسه برخی حاضران از انتقادات تند و صریح کروبی و موسوی از خاتمی مواردی را نقل کرده اند و نشست این سه نفر را غیر ممکن ارزیابی کرده اند که قرار شده همه تلاش خود را به کار گیرند تا قبل از22 خرداد بتوانند تصویر وحدت تاکتیکی این سه نفر را به رسانه ها بکشانند.
 گفتنی است تلاش پدربزرگان اصلاحات برای آشتی دادن صوری این سه نفر در حالی صورت می گیرد که کروبی و موسوی اخیرا دعوت مجمع روحانیون مبارز برای حضور در جلسه این مجمع را به دلیل فرصت طلبی های خاتمی رد کرده و کروبی در جلسات خصوصی خاتمی را به عافیت طلبی و نشستن بر سر سفره آماده متهم می کند و موسوی هم خاتمی را به معامله در پشت صحنه برای رسیدن به قدرت متهم کرده و از اینکه خاتمی حاضر نشده یک کلمه درباره جنبش سبز بگوید از برگزاری جلسه مشترک با وی خودداری کرده است.