مکه
 
 
 
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : سه شنبه 89/12/24
نظر

 غربت سپیده(ویژه نامه)

معرفت این بانوی بزرگ آنقدر بالاست که در زیارتنامه ایشان که از امام رضا علیه السلام نقل شده...

 

ادامه...


نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : دوشنبه 89/12/23
نظر

به تازگی  گروهک تروریستی پژاک طی بیانیه ای اعلام نموده به مناسبت نزدیک شدن به چهارشنبه سوری هواداران پژاک در شهرهای کردنشین درخیابانها به جشن سرور و آتش بازی با نام حمایت از پژاک پرداخته واز این گروهک حمایت می نمایند.
به گزارش خبرنگار جوان آنلاین گفته می شود هواداران و مرتبطین گروهک تروریستی پژاک و پ ک ک قصد دارند درسه شنبه آخرسال اقدام به تجمع و اغتشاش نمایند و دراین رابطه نیز مقرر شده تعدادی هواداران پژاک بنا به درخواست سران این گروهک  در شهرهای مختلف دست به اقدامات خرابکارانه بزنند.
همچنین این گروهک از اعضای خود خواسته است کسانی را که با نهادهای امنیتی و اطلاعاتی نظام جمهوری اسلامی همکاری می کنند را شناسایی نمایند.
لازم به ذکر است در طی سالهای گذشته گروهک پ ک ک و پژاک ضمن فراخوانی به وسیله شبکه های ماهواراه ای و رادیوهای وابسته به خود سعی دربرهم زدن امنیت اجتماعی مناطق مورد علاقه خویش را داشته که همیشه با هوشیاری و آگاهی مردم در اقدامات خود ناکام بوده اند.


نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : یکشنبه 89/12/22
نظر
تعدادی از دانشجویان ایرانی حاضر در حج عمره، روز جمعه 20 اسفند ماه 89 در طواف خانه خدا ضمن دعا برای مسلمانان جهان و پیروزی امت های تحت ظلم، شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند.تعدادی از دانشجویان ایرانی حاضر در حج عمره، روز جمعه  در طواف خانه خدا ضمن دعا برای مسلمانان جهان و پیروزی امت های تحت ظلم، شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند.

در پی این اقدام نیروهای امنیتی عربستان به جمع حاضر حمله ور شده و یکی از دانشجویان را دستگیر کردند.

بنا بر شنیده‌ها، قرار بود دانشجو دستگیر شده پایان همانروز آزاد شود اما متاسفانه هنوز در بند نیروهای امنیتی به سر می برد و خبر دقیقی از وی در دست نیست.

بخشی از این اتفاقات در فیلم زیر قابل رویت است:

شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل دانشجویان در خانه خدا

فیلم کامل‌تری از این اتفاق نیز در دست است:

شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل دانشجویان در خانه خدا - فیلم کامل‌تر