مکه
 
 
 
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : یکشنبه 90/3/22
نظر

مراسم معنوی اعتکاف رجبیه :

26تا28 خرداد ماه ( ایام البیض 13تا15 ماه رجب) در مساجد جامع - کوشکنو - حاج محمد حسین و مساجد جامع روستاهای شهرستان اردکان برگزار میشود.

طبق اعلام ستاد اعتکاف اردکان زمان پذیرش معتکفین عزیز در مساجد به شرح زیر اعلام می گردد:

مسجد کوشکنو ( خواهران) : چهارشنبه 25 خرداد ماه  از ساعت 8 عصر به بعد

مسجدحاج محمد حسین ( خواهران) : چهارشنبه 25 خرداد ماه از ساعت 5/10 شب به بعد

مسجد جامع ( برادران) : چهارشنبه 25 خرداد ماه از ساعت 10 شب به بعد

لوازم همراه جهت معتکفین : پتو و ملحفه ، قاشق ، لیوان ، قرآن و مفاتیح ، لوازم شخصی

توجه : ملاقات از معکفین و آرودن هر نوع خوراکی برای افطار و سحری ممنوع می باشد - استفاده از موبایل به ویژه موبایل دوربین دار به کلی ممنوع می باشد.

جشن میلاد مولی الموحدین علی ابن ابی طالب(ع):

در شب سیزدهم ماه رجب المرجب مراسم جشن و سرور در مراکز مذهبی و دینی اردکان برپاست از جمله مراسم عمومی

الف: حسینیه حماسه سازان اردکان بعد از نماز عشا

ب: مصلی اردکان با حضور حجت الاسلام تاج لنگرودی و مداحی برای نبوی بعد از نماز عشا

ج: انتهای خیابان امام خامنه ای توسط جوانان کوشکنو

د: مراسم بر سر سفره وحی ( شبی با قرآن کریم ) شب میلاد حضرت امام  علی (ع) در محل مهدیه اردکان

با حضور قاری ارجمند جناب آقای جواد فروغی

همراه با اعظای 8 جایزه سفر مشهد مقدس

این برنامه از سوی رادیو قرآن به صورت مستقیم پخش خواهد شد.


نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : شنبه 90/3/21
نظر

برخی دنبال این هستن که راهی پیدا کنن تا پاشونو از گلیم خودشون هم شده کمی دراز تر کنن ... آخه تو مرام عده ای اینه که پیشرفت و شهرت به اینه که: بیشتر از اونی که هستی خودتو نشون بدی ... جالبه این روزها تو این روزگار وانفسا، برخی پیدا شدن که از بیشتر پا دراز کردن از گلیمشون هم گذشتن و  دوست دارن هر دم از این گلیم به اون گلیم بپرن و مصلحت و ملاحظه و شان و مقام خودشون و دیگران هم براشون مهم نیست  ... مهم اینه که بگن ما هم هستیم ( چه جورش هم هستیم )

تو یه وبلاگ اردکانی خبر زیر رو خوندم:زمزمه هایی که قوت می گیرد: محمدرضا تابش کاندیدای ریاست جمهوری ؟

جالب توجه : پس ازدرج این مطلب در اردکان نیوز ، وبلاگ اردکان یار مطلب خود را عوض کرد و جمله زیر را از متن حذف و در متن تغییراتی ایجاد نمود.

این خبر خوبه،  عادی و صریح ، چرا که یه پیش بینی ساده و یه گمانه زنی از نوع مشهور در بین اصلاح طلبان هست. ولی در متن خبر یه جمله دیدم که هضمش امکان پذیر نیست  چرا که وقتی باخبر چند روز پیش دفتر مقام معظم رهبری کنار هم بذاری اونوقته که این جمله به فرض محال اگه صحیح هم باشه قابل انتشار نیست ...

جالب توجه : پس ازدرج این مطلب در اردکان نیوز ، وبلاگ اردکان یار مطلب خود را عوض کرد و جمله زیر را از متن حذف و در متن تغییراتی ایجاد نمود.

 


متن جمله کذایی (  قبلا ) در وبلاگ اردکان یار:. . . و اینکه گفته می شود حضرت آقا نیز نظر مساعدی به ایشان ( تابش)دارد و . . .

برای یاد آوری : اطلاعیه دفتر رهبری در باره عدم نقل اخبار مربوط به رهبری از مجاری غیر رسمی

بسمه تعالی
با توجه به برخی اظهارات درخصوص تدابیر و بیانات و مواضع مقام معظّم رهبری مدظلّه‌العالی که حاوی مطالب خلاف واقع بوده و از راههای غیر موثق و غیر مستند در اختیار گویندگان آنها قرار گرفته است، ضمن تحذیر آقایان محترم از نقل این قبیل مطالب بی اساس، مؤکداً یادآوری می شود که اخبار مربوط به معظّم له صرفاً از مجاری رسمی انتشار می یابد و از رسانه ها (خبرگزاری‌ها، مطبوعات و سایت‌ها و …)انتظار می رود از درج مطالبی که به شیوه های دیگر منتشر می شود، جداً خودداری کنند.

توجه : اصل این خبر قبل از تغییر: در اردکان یار( هم اکنون در وبلاگ اردکان خبر درج است عصر 23/3/90)

حضور در نماز جمعه فرصت مغتنمی ست که ضمن به جای آوردن فریضه نماز و گوش سپردن به سخنان ائمه جمعه محترم.با دوستان و آشنایان نیز تجدید دیداری نمائی و بعضا صحبتها و اخبار و . . را از زبان آنان بشنوی.دیروز فرصتی دست داد تا در حین و بعد از برگزاری مراسم نماز جمعه شهرستان با چند نفر از دوستان چند دقیقه ای را به صحبت بشینیم.در حین صحبتهای آنان -که از طیفهای مختلف سیاسی و اجتماعی بودند-صحبتی نظرم را جلب کرد.البته تقریبا گویا همه این حرف رو از برخی منابع موثق شنیده بودند.

 

گویا جلسه ای از طرف یکی از طیفهای کشور برگزار گردیده و از طرف این طیف سه نفر برای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم بعنوان گزینه مطرح شده اند.یکی از نوه های حضرت امام(ره).معاون اول دولت هشتم و نماینده مردم اردکان.

صحبتهای جالبی بود از اینکه تابش در سه دوره متوالی مجلس کارنامه درخشانی از خود چه از منظر اقدامات ماندگار در حوزه انتخابیه و چه از منظر تعامل با مسئولان رده بالای نظام از هر سلیقه و گرایشی را از خود به جای گذاشته است.او از خانواده نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد است که از طرف امام خمینی (ره)منصوب گردید.او از خانواده ای است که قبلا رئیس جمهوری از میان آنها برخاسته.سفرهای مختلف به استانهای کشور در قالبهای سیاسی و ورزشی و . . . و اینکه گفته می شود حضرت آقا نیز نظر مساعدی به ایشان دارد و . . . .. . . . . . . همه این موارد باعث شده که شاید بار دیگر اردکان شاهد ظهور یک چهره در راس امور اجرایی کشور باشد.

به هر حال باید منتظر نشست و تا چند ماه آینده تحولات را رصد نمود.چنانچه نماینده اردکان برای دور آینده مجلس کاندیدا شود که همه این گمانه زنی ها منتفی است ولی چنانچه این امر اتفاق نیافتد . . . . . . . . . . .


نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : پنج شنبه 90/3/19
نظر

همه مطالب وبلاگ "عملکرد دیداری"