مکه
 
 
 
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : شنبه 89/11/9
نظر

قانون به صراحت تنبیه بدنی دانش‌آموز را منع می‌کند"براساس آیین نامه در فصل پنجم و ششم (که مسایل انضباطی و تشویقی را مطرح می  کند) ماده 68 تا 85 به مساله تنبیه . در ماده 76 درباره ممنوعیت تنبیه بدنی،  به  دلیل معصومیت و صغر سنی به شدت تذکر داده شده است  .

 

هفته گذشته مردم ولایتمدار و قدر شناس استان یزد در اقدامی افتخار آفرین برگ  زرین دیگری بر تارک تاریخ این استان ولایتمدار افزودند  .

 بر اساس اخبار رسیده ، گروههای مختلف دانش آموزی با هماهنگی مدیران مدارس و  به  صورت خودجوش از اردکان به یزد عزیمت نموده و در این دیدار مردمی شرکت  کردند  .

 

شنیده شده است در این بین چند تن از دانش آموزان ولایتمدار دبیرستان شرف اردکان روز چهارشنبه  در این برنامه شرکت و به نظر می رسد هماهنگی لازم با  مدیر و معاونین انجام نداده اند و به  اصطلاح در غیبتی غیر موجه (!!!) مدرسه را ترک نموده اند  .

 

یکی از متولیان دبیرستان شرف اردکان در اعتراض به این دانش آموزان آنها را مورد  تنبیه قرار داده است   .

 

دوستان ما  در این چند روز موفق به تماس با چند نفر از این دانش آموزان و  خانواده هایشان شده اند و تنبیه بدنی از سوی متولیان این دبیرستان را به  صورت تلفنی مورد تایید قرار داده اند   .

 

در این تماسها ترس و دلهره خانواده دانش آموزان و خود دانش آموزان به حدی بوده  است که برخی از آنها از جواب دادن طفره می روند و آنهایی هم که جواب داده اند ابراز داشته اند که مبادا جایی پیگری شود چرا که به نظر می رسد متولیان این دبیرستان تهدیداتی نسبت به دانش آموزان انجام داده اند و  گویا تهدید به اخراج از مدرسه نیز نموده اند.

در اینجا قصد تحلیل این واقعه را نداریم و نمی خواهیم رفتن این عزیزان به دیدار رییس جمهور محبوبشان را مورد بررسی قرار دهیم ولی بر فرض اینکه این دانش آموزان اصلا برای این امر مقدس به یزد نرفته باشند و برای کاری شخصی غیبت غیر موجهی انجام داده بودند ایا باز هم متولیان دببرستان شرف اجازه تنبیه داشتند.

آیا متولیان مدارس واقفند بر این که دانش آموزان ایران اسلامی امانتهایی هستند به دست آنها...

آیا گلهای معطر و نوجوانان آینده ساز ایران اسلامی را باید با رعب و وحشت و تنبیه برای ساختن ایرانی سرافراز تربیت کنیم...

در این بین جمع کثیری از مردم اردکان از اقشار مختلف قصد آن دارند تا با نامه نگاریهای لازم این واقعه تاسف بار را به گوش مسئولین استانی و کشوری برسانند ...

در اعلامیه ای که به همین منظور از سوی جمعی از مردم اردکان صادر شده است برکناری رئیس آموزش و پرورش اردکان و مدیر این دبیرستان درخواست شده است.

قابل ذکر است در پی پیگیری های متعدد از سوی دلسوزان نظام  و ولایت متولیان این دبیرستان حاضر به حذف تصاویر یکی از سران فتنه(خاتمی) از این دبیرستان نشده اند.

قانون به صراحت تنبیه بدنی دانش‌آموز را منع می‌کند

تنبیه بدنی دانش آموزان ممنوع است

 


نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : چهارشنبه 89/10/29
نظر

دکتر احمدی نژاد وارد یزد شد


یکی از نسل باران خواهد آمد


وزیر ارشاد نماینده دولت در سفر سوم به اردکان می آید


توضیحات مدیران کارخانجات شیشه اردکان


واکاوی نقش خاتمی در اغتشاشات سال 1388


سومین سفر دکتر احمدی نژاد به استان یزد


تحریک های یک چهره سیاسی:مقید به خطوط قرمز نباشید!


خاتمی :15خرداد و 19دی یک چیزی مثل همین فتنه خودمان بود!


چرا خاتمی می خواهد بر موج مرده سوار شود؟


تهیه کننده شبکه یک :شرمنده مردم فهیم و ولایتمدار اردکان هستیم


جریان فتنه می خواهد پوست بیندازد...


دکتر احمدی نژاد، گرانی آجر در استان یزد را شخصا پیگیری کرد


دگردیسی خاتمی به روایت تصویر


تلاش منتظری برای نخست وزیر شدن بختیار با حکم امام!

اخبار ویژه ...

آیین نامهای که در دانشگاهها خاک میخورد

چرا ملاقات خاتمی با سورس محرمانه ماند و رسانه ای نشد

آیت الله جنتی خطاب به خاتمی:وقاحت هم حدی دارد

اصلاحیه قانون شوراهای اسلامی

تصمیمات شورای شهر اردکان از کجا دیکته می شود؟؟؟

شورای نگهبان حق تایید صلاحیت اینها را ندارد

خبرهای اردکان به نقل از سایت فرمانداری

چرا تابش نمی خواهد حضورش فاش شود؟

خبرها...

چه کسانی در سالگرد 9 دی اردکان مردم را همراهی نکردند؟

مسئولین دانشگاه پیام نور اردکان جوابگو نیستند...

چه کسانی به دیدار سران فتنه رفتند؟

نامه جمعی از جوانان اردکانی در اعتراض به تصاویر خاتمی

چرا مرگ بر خاتمی ؟

بیانیه طلاب اردکان مقیم قم

حاشیه های مراسم 9 دی اردکان...

تذکر آیین نامه ای...

مسئول رسیدگی کیست؟

یک سال گذشت ... ولی هیچوقت از یاد نخواهد رفت

اردکان را با نماد قلیان به خاطر بسپاریم؟

فقط روزی ده میلیون تومان یارانه گاز به جیب می زدند...

شبکه فعالین ازدواج اردکان

باز هم یک پیام وارده ...

نامه جمعی از جوانان دلسوز اردکانی

سلب عضویت از اعضای شورای شهر اردکان... بله ؟ خیر ؟



نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : چهارشنبه 89/10/29
نظر

برنامه های وزیر ارشاد در اردکان

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی فردا در دور سوم سفر هیئت دولت به استان یزد با حضور در شهرستان اردکان، پروژه‌های فرهنگی و عمرانی را در این شهرستان افتتاح می‌کند.
برنامه‌های سیدمحمد حسینی شامل افتتاح کارخانه کاشی ایفاسرام، گازرسانی شهرک صنعتی و افتتاح بخش قلب بیمارستان این شهرستان اعلام شده است.
بر اساس این گزارش، شرکت در جلسه شورای اداری، ملاقات مردمی و بازدید از چند پروژه فرهنگی از دیگر برنامه‌های وزیر ارشاد در این سفر اعلام شده است.
همچنین وزیر ارشاد ساعت 18 روز چهارشنبه در تالارفرهنگ یزد با نخبگان فرهنگی و قرآنی دیدار می‌کند.
گفتنی است؛ فردا حمید شاه‌آبادی معاون هنری، محمدمهدی فداکار معاون اداری و مالی، احسان قاضی‌زاده مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی و سیدمهدی شجاعی مدیرعامل حمایت از صندوق هنرمندان وزارت ارشاد از ساعت 14 تا 16 پاسخگوی مشکلات مربوطه خواهند بود.
دکتر محمود احمدی‌نژاد و اعضای کابینه در هشتاد و چهارمین سفر استانی و بیست و پنجمین سفر در دور سوم، روز چهارشنبه 29 دی‌ماه جاری وارد استان یزد می‌شوند.

همزمان با سفر هیات دولت به استان یزد
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به اردکان می آید
با توجه به صبغه فرهنگی اردکان و پیشینه بلند فرهنگ ،هنر و ادب در این شهرستان انشا الله با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصمیمات خوبی برای...

پیام استاندار به مناسبت سفر سوم هیأت دولت به استان یزد
استاندار به مناسبت دور سوم سفر هیأت دولت به استان دارالعباده و دارالعلم یزد، پیامی صادر کرد.

همزمان باسفر رئیس جمهور به یزدپروژه انتقال آب به ابرکوه افتتاح میشود
عادل فرماندار ابرکوه گفت : همزمان با سومین سفراستانی رئیس جمهور وهیات دولت به استان یزد دومین پروژه انتقال آب خارج از حوزه به داخل استان...

به مناسبت سفر سوم هیات دولت به استان یزد
پیام شهرداراحمدآباد به مناسبت سفر رییس جمهور و هیات دولت به استان یزد

پیام فرماندار شهرستان اردکان
در آستانه سفر سوم رییس جمهور
باردیگر چشمان دار العباده و دارالعلم به حضور دولت علم و عبادت روشن خواهد شد

همزمان با ایام ا... دهه مبارک فجر
بهره برداری از سیستم کلرزن Redo در شهر اردکان
سیستم نوین گندزدایی آب شهر اردکان همزمان با ایام ا.. دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی به بهره برداری خواهد رسید.

اعلام آمادگی فرهنگیان برای مشارکت دربرنامه های سفر سوم ریاست جمهوری
?? عضو کابینه به شهرهای مختلف استان یزد سفر می‌کنند

مسیرهای سفر رئیس جمهور به یزد اعلام شد
یزد - خبرگزاری مهر: مسیرهای سفر رئیس جمهور در یزد برای استقبال مردمی اعلام شد.

به گزارش خبرنگار مهر در یزد، رئیس جمهور در سفر به استان یزد با برگزاری مراسم ویژه ای در فرودگاه شهید صدوقی مورد استقبال استاندار و امام جمعه و برخی مسئولان استانی قرار خواهد گرفت و سپس از آنجا به سمت میدان امیرچخماق حرکت خواهد کرد.

محمود احمدی ‌نژاد در این مسیر از میدان خصرآباد، بلوار 17 شهریور، چهارراه معلم، بلوار 22 بهمن، چهارراه دولت آباد و خیابان قیام عبور خواهد کرد.

رئیس جمهور سپس در میدان تاریخی امیرچخماق در جمع مردم استان یزد به سخنرانی خواهد پرداخت.

احمدی‌ نژاد و اعضای کابینه در هشتاد و چهارمین سفر استانی و بیست و پنجمین سفر در دور سوم، روز چهارشنبه 29 دیماه جاری وارد استان یزد می‌ شوند.


نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : یکشنبه 89/10/26
نظر

همانطور که میدانید حدود 90% حجم پوسته زمین از سیلیس تشکیل گردیده و با توجه به اینکه SiO2  پایدارترین ترکیب مولکولی میباشد سیلیس نیز جزء پایدارترین سنگ موجود در طبیعت بوده که عوامل طبیعی و انسانی قادر به تغییر در ماهیت آن نمیباشد.سنگ سیلیس از نظر فعالیت ترکیبی،قابلیت تاثیرگذاری و ترکیب با هیچ ماده­ای را نداشته و این خصوصیت سیلیس میباشد که پوسته زمین با عمر چند میلیون سالی خود همچنان پایدار و پابرجا مانده است.جالب آن است که فقط حدود 80% مصالح ساختمانی موردنیاز انسان از قبیل شن،ماسه،آجر،کاشی و غیره از سنگ سیلیس تشکیل گردیده است.کارخانجات شیشه اردکان که جزء افتخارات شهرستان اردکان و نیز ایران اسلامی میباشد،با بهره گیری از مدرنترین و پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا اقدام به احداث کارخانه فرآوری سیلیس در راستای تولید شیشه نموده و تمامی ماشین آلات و تجهیزات این کارخانه برطبق استانداردهای بین المللی تولید و محیط زیست میباشد.قابل ذکراست که مشابه چنین کارخانه­ای در کشورهای توسعه یافته اروپایی،آمریکایی و آسیایی موجود و در حال تولید میباشد و حال نکته قابل تامل اینست که بعضی افراد در خصوص تولید این کارخانه قبل از بررسی نحوه تولید و آگاهی از پروسس تولید این کارخانه اقدام به اظهار نظر غیرکارشناسی و نسنجیده مینمایند.واحد سنگ شکنی این کارخانه در فضای سالن کاملاً مسقف و پوشیده و مجهز به نوع پیشرفته سیستم بگ فیلتر میباشد که در صورت بوجود آمدن هرگونه گردوغبار آن را جمع آوری نموده و دوباره وارد چرخه تولید مینماید.علاوه براین سنگ شکن موجود در این کارخانه مجهز به نوعی سیستم اسپری آب میباشد که از بوجود آمدن هرگونه گردوخاک در حین تولید جلوگیری مینماید. جای سوال است که این سیستم تولید و علاوه بر این خصوصیت سنگ سیلیس که جزء بی آزارترین و فراوانترین سنگ در اطرف محل زندگی انسان میباشد چگونه میتواند باعث صدمه به انسان گردد؟ 


نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : یکشنبه 89/10/26
نظر

یکی از چهره های سیاسی حامی جریان فتنه که فتنه گران به دلیل شرایط ویژه اش بهره گیری از مناسبات و خانواده اش را در دستور کار خود قرار داده اند،توصیه هایی را به برخی تشکل های حامی فتنه نموده است.
به گزارش«جوان آنلاین»،فرد مزبور با تاکید بر فعال کردن تشکل های حامی فتنه خطاب به آنان گفته است،شما نباید آرام باشید،نباید خموده باشید.
وی همچنین بر تقویت تشکل های موجود حامی فتنه تاکید کرده و مهمترین عامل برای دور جدی فعالیت و تجهیز این جریان را حفظ هویت سبز عنوان کرده است.
این چهره سیاسی که ملت بارها نسبت به همنشینی با اصحاب فتنه به وی هشدار داده و از وی انتقاد کرده اند درخصوص چگونگی کاور گرفتن برای این تشکل ها گفته است که شما سبزها باید خود تان را ذیل تصویر امام(ره) قراردهید.
وی همچنین به تشکل های حامی فتنه توصیه کرده که برای موثر بودن خود را مقید به بسیاری از خطوط قرمز ننمایند.
گفتنی است این اظهارات در حالی صورت می گیرد که فتنه گران در پوشش اعتقاد به امام و با فراموشی جفاهایی که در فتنه 88 نسبت به امام و میراث گرانقدر وی داشتند،دور جدید فعالیت خود را آغاز و به دنبال بازگشت به نظام با زبان زور و تحمیل شرط به آن می باشند.