مکه
 
 
 
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : شنبه 91/10/23
نظر

*در مراسم عزاداری امسال حسینیه توت ، از آقای حاج مهدی بهجتی ، به عنوان پیر غلام هیئت و عزاداری در این مراسم تجلیل شد.

حاج مهدی بهجتی از متولیان بسیار فعال و پرکار در حسینیه توت بوده و بانی طرح توسعه اخیر حسینیه توت می باشد.

هر چند عزیزان بسیار زیادی در توسعه و فعالیتهای بسیار موفق حسینیه توت نقش بسزایی دارند ولی جا داشت که از این پیر غلام ابی عبدالله به نحو شایسته ای تجلیل به عمل آید که این تجلیل به پیشنهاد فرماندار اردکان انجام شد.

جا دارد از کلیه مسئولین و متولیان برگزاری مراسم عزاداری در ایام آخر صفر در روستای توت بویژه جوانان پرتلاش حسینیه کوشکنو که فعالیتهای اجرایی حسینیه توت را بر عهده دارند تشکر و قدر دانی شود.

**از دیگر برنامه های قابل تقدیر در این روستا فعالیت خارق العاده وسریع جوانان و دوستداران اهل بیت در توسعه و ساخت فضای جدید عباسیه می باشد که در مدت 45 روز فضایی بسیار عظیم و شایسته برای عباسیه ساخته شده است که انشاء الله سالهای آینده شاهد تجهیز و توسعه بیشتر آن خواهیم بود.

 


نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : یکشنبه 91/10/17
نظر
در سالگرد 9 دی امسال و دو سال قبل از آن ، هرچه چشم به راه نشستیم ،  مدعیان  ! هیچ فعالیتی از خود نشان ندادند ، نه بیانیه ، نه حضور نه ... هیچ و هیچ .
ولی به نظر نمی رسد موضوع حساس اخیر در بحث چادر ملو و ... جز "مناسبتهای خاص "باشد که قابل قهر کردن باشد ، حق طبیعی مردم اردکان است ...!!!

اما در عوض :


dakhilabss zarezade
نمانیده مردم بهاباد در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم بهاباد در مجلس شورای اسلامی در جمع مردم این شهر گفت:حرکت مردم بهاباد باج خواهی نیست حق طلبی است حقی که سالها قانون به مردم داده بود اما از مردم گرفته بودند.


پیروزی مقاومت در غزه حاصل تفکر بسیجی است که از جمهوری اسلامی به دنیا صادر شده است
امام جمعه بهاباد؛
امام جمعه بهاباد گفت: همانطور که استکبار نتوانست نام خلیج فارس را از خلیج فارس بردارد برخی خناسان داخلی هم نمی توانند موقعیت جغرافیایی شهرستانها را به هم بزنند.


 

 


نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : شنبه 91/10/16
نظر

وظیفه ی یک مبلغ دینی و مذهبی این است که مفاهیم عالیه دین مبین اسلام را بیان نماید و دستورات دینی را بر اساس فرامین قرآنی و روایی برای مردم بازگو نماید و به اصطلاح صراط حقیقی را برای مخاطبین روشن سازد.

حال اگر مبلغی در اثنای  تبیین صراط مستقیم و راههای رسیدن به تشخیص واقعی برای مخاطبینش نسخه خاص بپیچد ، به برخی مذاق ها آنچنان خوش نخواهد آمد.

از قضا اگر مبلغ در حوزه سیاسی و اجتماعی وارد وعظ و خطابه و روشنگری شود ، ظرافت و ریزه کاری خاصی می طلبد که ضمن معرفی صراط مستقیم در این حوزه ، تکلیفی بر مخاطبینش بار ننماید که خیلی از آن مخاطبانی که هنوز  مسیر برایشان روشن نشده احساس می کنند قرار است در دایره ی استبداد اسیر شوند و فرار را بر قرار ترجیح می دهند.

ای کاش روزی برسد که :

در امور تبلیغی آنچنان قوی عمل کنیم که مردم راه صحیح را بشناسند و خود  تصمیم صحیح رابگیرند نه اینکه مصداق تصمیم صحیح را به مردم تکلیف نماییم.

آری واقعیت این است که طیف قابل توجهی در اثر نشناختن مسیر صحیح و به تبع آن ، تعصب ، در برخی مراحل تصمیم گیری دچار لغزش می شوند ، ولی این صحیح نیست که این تصمیم گیری را احمقانه بنامیم ...

تکلیف این است که مسیر واقعی را به این طیف بشناسانیم ... تا تصمیم درست بگیرند...