مکه
 
 
 
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : شنبه 89/5/2
نظر

پدر معنوی اصلاحات در جلسه مجمع روحانیون پرده از نقاب انداخت
ولایت فقیه امام دوغ و دوشاب بود ما جرات حرف زدن نداشتیم

در یکی از آخرین جلسات مجمع روحانیون مبارز ، که از آن به عنوان اتاق فکر اصلاح طلبان یاد می شود ، محمد موسوی خویینی های منافق ، با عصبانیت شدید ناشی از شکستهای پی در پی جریان فتنه در کف خیابان ، ضمن حمله ی شدید به ارکان نظام و نظریه ی ولایت فقیه گفت : ما فعلا در اینجا نمی توانیم راجع به این مطالب ( ولایت فقیه ) آشکارا حرف بزنیم و مخالفت کنیم ؛ این حرفها را باید کسان دیگری و به نحو دیگری بزنند !؟!

پدر معنوی جریان فتنه تاکید کرد : از کانال آقای ... به آقا محسن ( کدیور ) پیغام بدهید که الان وقتشه با ? متن قوی پنبه ی ولایت را بزنی !؟!

این منافق گفت : امام ? موضوعی به نام ولایت فقیه را مطرح کرد که خودش هم متوجه نبود چه کاری انجام می دهد !!!! دوغ و دوشاب را قاطی کرد !! ما هم جرات نکردیم حرف بزنیم !؟ الان در این موقعیت ما متوجه می  شویم که چه ضربه ای از این ناحیه خورده ایم !؟!
موسوی خویینی های منافق در ادامه ی پرده برداری از نفاق خود اظهار داشت : ولایت فقیه را در انقلاب امام جا انداخت الان هم باید بیت امام ولایت فقیه را از انقلاب جدا کند !؟!
وی همچنین در ادامه افزود : سید حسن و بیت امام ? فرصت استراتژیک و راهبردی برای ما هستند . به هیچ وجه نباید اجازه دهیم بیت امام و سید حسن با نظام گره بخورند . ما الان در زیر سایه ی این چتر به فعالیت مشغولیم ، اگر این چتر کنار برود کار ما نیز تمام است .