مکه
 
 
 
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : چهارشنبه 90/7/13
نظر

رییس جمهور در جمع مردم همدان از اخلال شهرداری تهران در بازار سکه و ارز پرده برداشت. به گزارش دولت ما دکتر احمدی نژاد درباره اخلال در بازار سکه گفت برخی با پول های کلان سکه های موجود در بازار را خریده اند تا سکه گران شود. وی درباره اخلال در بازار ارز هم گفت دلار در بازار ایران 900 تومان هم نمی ارزد ، آنها با پول های کلان هرچه بانک مرکزی ارز به بازار عرضه می کند می خرند و مدام هم می گویند ارز باید گران شود! این گزارش حاکی است چندی پیش روزنامه ایران گزارشهای متعددی درباره اخلال یک شرکت شرخر وابسته به شهرداری تهران در بازار سکه و ارز خبر داده بود. در پی انتشار این خبر سخنگوی شهرداری تهران اصل ماجرا را تکذیب کرد اما باقر قالیباف چند روز بعد اعلام کرد فقط 25 میلیارد ریال سکه خریده ایم!

این گزارش حاکی است رییس جمهور در سخنان خود از برنامه ریزی باندهای قدرت و ثروت برای راه انداختن موج گرانی خبر داد و از مردم خواست تا سه ماه آینده کالای غیر ضروری نخرند و تا حد امکان نیز پول یارانه های واریزی را برداشت نکنند تا نقشه های شوم باندهای اختاپوسی باطل شود.

اهمیت سخنان رییس جمهور از آنجا مضاعف شد که برخلاف سخنرانی سفر استانی اردبیل ، سخنرانی وی در همدان بصورت زنده از شبکه خبر پخش شد.


نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : چهارشنبه 90/7/13
نظر

بعضی های  با خود فکرهایی می کنندو در افکارشان سئوالاتی مطرح و به آن جوابهایی می دهند ، مثل:

*حوزه صدوق چند تا رای دارد ؟ حدود 14 هزار

*حوزه صدوق کاندیدای قابل توجی دارد؟ فکر نکنم ، بعیداست شخصیت قابل توجهی بیاید.

*در حوزه صدوق حامیانی که بتوانند برایمان رای جمع کنند وجود دارد؟ آره زیاد ، یه کسی شمسی - آقا داماد - سید رضوی و ...

*در حوزه اردکان وضعیت آرای مردم چگونه پیش بینی می شود؟ خدا رو شکر آیینه تلاش کمرنگ نیست ، صاحبان نفوذ هم حسابی شرمنده ما هستن ،  پس رای ما کمتر از دوره قبل نیست. تازه این همه تجربه هم از دوره قبل مونده که می شه بازهم به کار گرفت.

*در حوزه اردکان کاندیدای قابل توجهی قصد دارد ، قد علم کند ؟ نه بابا ، کسی ابراز علاقمندی نکرده ، یکی دوتا هم که میان رای جناح مخالف  رو بین خودشون تقسیم می کنن ( ماشاالله اصولگرایان در اردکان عیالوارند و رای مردم به آنها باید بین چندین نفر به عنوان میراث تقسیم شود)

خب حالاچی نتیجه بگیریم ... ؟؟؟

تو پرانتز :  تا  چند روز گذشته : در صورت عدم تحقق شروط خاتمی ، اصلاح طلبان در انتخابات شرکت نمی کنند.

تو پرانتز 2 : از وقتی حوزه صدوق به اردکان اضافه شده :ما به عنوان اصلاح طلبان، همیشه رویکردی مثبت به مقوله انتخابات داشته‌ایم و همیشه هم دلمان می‌خواهد این عرصه حساس را از دست ندهیم.

پس با این  اوضاع  : حال که  صدوق به اردکان ملحق شد !و احتمال پیروزی در انتخابات قطعی شد! ...

گور پدر شروط خاتمی ! کی گفته اصلاح طلبان در انتخابات شرکت نمی کنند ! مگه علم غیب دارن اونایی که اینا رو می گن ! ما شرکت می کنیم چون رای آوردنمون قطعیه ...


نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : دوشنبه 90/7/11
نظر

به گزارش مشرق،  در جریان پی گیری ماجرای غارت 3هزارمیلیاردتومانی اخیر به آن دست یافت، محمد خاتمی رئیس جمهور سابق و از سران فتنه آمریکایی- اسرائیلی 88 یکی از سهامداران بانک سامان است. و علی خاتمی برادر رئیس جمهور سابق و رئیس دفتر وی در سال های پایانی ریاست جمهوری محمدخاتمی نیز، مدیر شرکت سرمایه گذاری این بانک است.بانک سامان همراه با بانک غیرقانونی و هنوز تاسیس نشده «آریا» در غارت 3هزار میلیارد تومانی از سیستم بانکی کشور دست داشته که مدیرعامل آن به همین اتهام از کار برکنار شده و در انتظار محاکمه به سر می برد.
گفتنی است بیانیه اخیر حزب غیرقانونی و منحل شده مشارکت در محکومیت اختلاس 3هزار میلیارد تومانی با توجه به ماهیت این حزب تعجب آور و غیرمنتظره بود چرا که دست اندرکاران اصلی غارتگری اخیر با شماری از سردمداران حزب مشارکت هویت مشابهی دارند و عوامل این حزب تاکنون در برخی از پرونده های فساد کلان اقتصادی دخیل بوده اند، بنابراین، اولین احتمال آن بود که حزب منحله مشارکت با صدور بیانیه مورد اشاره در پی بهره گیری از ترفند «فرار به جلو» باشد. این احتمال از آنجا قوت بیشتری گرفت که محتوای بیانیه حزب مشارکت بیشتر از آن که در محکومیت اختلاس و غارت بیت المال باشد، علیه تمامیت نظام جمهوری اسلامی ایران تنظیم شده بود، یعنی دقیقا همان خطی که در جریان فتنه آمریکایی-اسرائیلی 88 دنبال می کردند که دریافت کمک های مالی کلان از پادشاه عربستان و برخی سران کشورهای اروپایی، همراهی سرمایه داران بزرگی نظیر جرج سوروس صهیونیست، تأمین هزینه های هنگفت رسانه ای غرب و اختصاص و راه اندازی چند شبکه تلویزیونی در حمایت از فتنه گران و... از جمله آنها بوده است.
پی گیری های بعدی از برخی روابط نه چندان پنهان میان عوامل اصلی اختلاس با جریان فتنه حکایت می کرد و سرانجام معلوم شد که محمد خاتمی یکی از سهامداران بانک سامان است که در ماجرای اختلاس اخیر دست داشته است. اکنون باید به آقای خاتمی گفت؛ اگر دانستن را حق مردم می دانید- که نشان داده اید، نمی دانید- با صراحت اعلام کنید که چند درصد از سهام بانک سامان متعلق به شماست؟! و شرکت سرمایه گذاری بانک سامان که اخوی و مدیر دفتر سابق شما ریاست آن را برعهده دارد، در این ماجرا چه نقشی داشته است؟!