مکه
 
 
 
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : دوشنبه 90/12/22
نظر

این گروه هنوز متوجه واقعیت نشده اند این در حالی است که خاتمی متوجه این امر شده و آن ها نیز باید رفتار خود را اصلاح کنند.

یکی از سایت های جریان فتنه به حامیان فرقه سبز توصیه کرد که خاتمی حاشیه نشین شود و حضور او در عرصه سیاست برای ما مفید تر است.

 

ماجرای شرکت سید محمد خاتمی موجب شکل گیری تحلیل هایی در جریان انحراف شده است.

رجا نیوز : شرکت خاتمی در انتخابات با هدف باقی ماندن برگه‌ رأیی در دستان وی طراحی شد تا خاتمی و یارانش، بتوانند این برگه رأی را با قمیتی گزاف به نظام بفروشند که نه تنها انتخابات را تحریم نکرده‌ایم، بلکه در آن شرکت هم کرده ایم، و کیست که نداند قطعا بهای هزینه گزافی که جریان فتنه در سال 88، روی دست نظام گذاشت، خیلی بیشتر از یک برگه رأی خاتمی است که روی آن نوشته شده "جمهوری اسلامی"!

ادامه مطلب...

نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : دوشنبه 90/12/22
نظر
 از نسل سربداران ...
عده ای مخلص و ولایتمدار ، عده ای جان برکف و دوستدار نظام و انقلاب و شهدا ، و عده ای از نسل پاک هاجر و سمیه و ...
همین چند روز پیش...
به امر مقتدایشان ...
با همتی به بلندای دعا و مناجاتشان ...
هم قسم با مادران و خواهران شهید ...
و تنها برای حفظ انقلاب و خون شهیدانش ...
وبرای تعمیق باورهای ولایتمدارانه همشهریانشان...
نذر کردند ... نذرروزه ...
ختم صلوات گرفتند ... آنهم به عدد شهدای دیارشان ضرب در 1000
برای چه ... !!؟؟
نه برای نتیجه ... بلکه برای تکلیف ... و آنهم ادای تکلیف...
چرا که هنوز هم معتقدند ... ما مامور به تکلیفیم ... و آنهم تکلیفی سترگ...
وامروز شنیدم :
همان نسل مومنه و مخلصه ... همانان که ایثار را از مادر وهب به ارث برده اند ... و همانان که در سایه چادر خاکی بی بی دوعالم، قنوت انتظار می سرایند... نذر روزه اشان ، ختم صلواتشان ، را مستمر ادامه می دهند ...
و چند روز پیش دیدم و بارها دیدم و شنیدم ، که برخی حضرات این نذر و ختم های مخلصانه را به مضحکه و تمسخر گرفته اند . چرا که و فی قلوبم مرض و زادهم الله مرضا ...
باورم نمی شد که اینهمه معرفت و بصیرت در دختران کویر موج بزند و پهنای اعتقادات و فکرشان به بلندای آفتاب باشد نه به کوتاهی شمعی مثل انتخابات ...
آری : هنوز هم ادامه دارد... نذر روزه هر پنجشنبه توسط بانوان ولایتمدار اردکانی و ختم 422هزار صلوات هر سه شنبه توسط بانوان اردکان...
 برای چه؟!
برای نابودی و سرنگونی و برچیده شده بقایای تفکرات مشارکتی ها و اصلاحات ( امریکایی) از شهرمان و از استانمان و از کشورمان و از زمینمان ...
مشارکتی ها و اصلاحاتیهایی که دست در دست امریکا و اسرائیل و انگلیس و وهابی ها دادند و خواستند به انقلابمان ضربه بزنند ... آنهایی که دشمن شاد کن بودند و هستند ... آنهایی که برای انقلاب و ولایتمان ، برای نظاممان ، خط و نشان کشیدند و فتنه به راه انداختند...
برای نابودی فتنه و فتنه گران ...
برای قطع دست تمامی دشمنان و حامیان دشمنان ایران اسلامیمان ...
برای تقویت و سربلندی ولایت و ولایتمداری ...
 
 

نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : دوشنبه 90/12/22
نظر

بعضی از رسم ها در طول تاریخ محو می شوند اما بعضی رسوم مثل سنت خانه تکانی نه تنها محو نمی شوند بلکه ارزش آنها روز به روز نیز بیشتر می شود. به تازگی این سنت، به عنوان یکی از مراحل جشن نوروز، علاوه بر خانه ها به اماکن عمومی(پارک ها و خیابان های شهر) و محل کار نیز سرایت کرده که نشان دهنده گسترده شدن این سنت در جنبه های مختلف زندگی مدرن امروز است. خانه تکانی درهیچ جای دنیا به این شکل پررنگ نیست، از این روی است که بزرگداشت آئین های ملی و احترام به هویت ملی و فرهنگی ما با انجام این سنت، پررنگ تر می شود.

خانه تکانی علاوه بر هویت ملی، ریشه در باورها و اعتقادات مذهبی ما دارد و نشان می دهد دین اسلام همواره بر نظافت و رعایت بهداشت که لازمه ارتقای سطح کارآمدی افراد یک جامعه است، تأکید داشته و به متحول شدن و رنگ تازه بخشیدن به زندگی اهمیت فراوان می دهد. نظافت و زیبایی در اسلام یک اصل است و در روایات متعددی هم بر آن تأکید شده است، لذا هر سنتی که انسان ها را به نظافت دعوت کند مورد تأیید اسلام و در راستای دستورات دینی و انبیای الهی است و سنت خانه تکانی در این راستا قرار دارد. 
خانه تکانی به مسائل اخلاقی و معنوی اشاره دارد و به طور غیرمستقیم به ما یادآور می شود که نسبت به زدودن آلودگی های روحی و اخلاقی خود، بی تفاوت نباشیم، یعنی همان طور که آلودگی ها و پلیدی های مادی را از خود دور می کنیم صفات بد اخلاقی را نیز از خود دور کرده و به نظافت روحی بپردازیم

از سوی دیگر،سنت خانه تکانی، همزمان با شروع فصل بهار و زنده شدن طبیعت است و بسان بهار، مظهر زایایی است و انسان را از حالت خمود رهایی داده و احساس نشاط و زندگی را برای فرد، به ارمغان می آورد
ادامه مطلب...

نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : شنبه 90/12/20
نظر

مشاوران خاتمی اقدام به تهیه گزارشی از بازتاب های حضور وی در انتخابات مجلس کرده اند که نتایج این گزارش به شدت مورد توجه خاتمی قرار گرفته است. وی به نزدیکان خود گفته برای سروسامان دادن به جبهه اصلاحات و جدایی آن از فتنه از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.خاتمی که ظاهرا روحیه جدیدی پیدا کرده روز چهارشنبه صیغه عقد پسرش عماد را در دفترش خوانده و مراسم مختصری برپا کرده است. همچنین روز پنجشنه با حضور در بیمارستان قلب به عیادت محسن امین زاده رفته است.برخی پرسنل و بیماران بیمارستان قلب بازگشت بدون شرط خاتمی به دامان نظام را به وی تبریک گفتند.
 

 * شنیده ایم که تمام سفرای کشورهای اروپایی به جز انگلیس که در اعتراض به تسخیر سفارت بریتانیا از ایران فراخوانده شده بودند بی سرو صدا به تهران بازگشته اند.
 

 

*22 نفر از مشاوران و نزدیکان محمد خاتمی در جلسه ای تاکید کردند که ما همه در انتخابات مجلس شرکت کرده ایم. برخی از این افراد یک نسخه از کپی شناسنامه های مهر خورده شان را هم در جلسه آورده و به صادق خرازی نشان داده اند.
 

 

* در حالی که برخی مسوولان دانشگاهی به انتشار مقالات علمی اساتید و دانشجویان ایرانی در نشریات غربی افتخار می کنند اما بررسی ها نشان می دهد این موضوع در بسیاری موارد به ابزاری برای سرقت و جاسوسی علمی غربی ها تبدیل شده است. گفته می شود یکی از این سرقت های علمی اخیرا در چارچوب انتشار مقاله ای علمی در نشریه نیچر درباره نقشه ژنتیک ایرانی ها رخ داده است.
 

 

* جریان انحرافی که از کمبود رسانه کارآمد به شدت رنج می برد در نظر دارد روزنامه خورشید را منتشر نماید. در اولین اقدام در چند روز گذشته هیات مدیره آتیه در سکوت خبری تغییر پیدا کرد. گفته می شود هدف از راه اندازی مجدد این روزنامه تاثیرگذاری بر انتخابات ریاست جمهوری یازدهم است. مجوز این روزنامه متعلق به موسسه فرهنگی هنری آتیه و از زیر مجموعه های سازمان تامین اجتماعی است. با توجه به انتصاب مرتضوی به عنوان رئیس سازمان تامین اجتماعی باید دید آیا جریان انحرافی می تواند پروژه خود را عملیاتی نماید؟

 

 *گروهک ملی- مذهبی که در اوایل سال90 پیش بینی کرده بود جمهوری اسلامی ایران تا پایان سال سرنگون خواهد شد پس از مشاهده حماسه حضور مردم در انتخابات مجلس نهم اعلام کرده اند این نظام تا 5 سال دیگر به حیات خود ادامه خواهد داد.
 

 

*راکتور تحقیقاتی تهران که در زمان رژیم پهلوی توسط آمریکایی ها ساخته شد، در بهمن ماه شاهد ورود اولین میله‌های سوخت تولید داخل به راکتورآن بودیم. شنیده ایم مدیریت پروژه توسط یک دانشمند جوان زیر 30 سال انجام شده است.
 

 

* موسوی خوئینی ها که پیش از انتخابات از مخالفان جدی حضور در انتخابات بود، عصر روز جمعه و پس از آن که شنید برخی اعضای مجمع روحانیون از جمله محمد خاتمی رای خود را به صندوق انداخته اند در منطقه دارآباد رای خود را به صندوق انداخته است.
 

 

*بر اساس آمار نیروی انتظامی، میزان سرقت های کوچک در سراسر کشور پس از اجرای هدفمندی یارانه ها به شدت کاهش یافته است.
 

*برخی نزدیکان خاتمی می گویند اطلاعیه دفتر خاتمی درباره حضور وی در انتخابات نهم مجلس توسط صادق خرازی نوشته شده و ویراستاری آن را هادی خانیکی انجام داده است.

*لیدر جریان انحرافی ضمن ابراز خوشحالی از تقسیم اصولگرایان به جبهه متحد و پایداری گفته است: این مناظره ها و به هم پریدن ها در مرحله اول انتخابات اتفاق مبارکی بود. آتش این افشاگری ها نباید خاموش شود و شعله های آن باید تا زمان بررسی اعتبارنامه ها روشن بماند.

*در سال جاری بیش از پنج هزارمهمان خارجی از مناطق جنگی بازدید کرده اند. همچنین 10 درصد بازدیدکنندگان 3 میلیونی نوروز سال 90 از مناطق جنگی را برادران اهل سنت تشکیل دادند.

*مستندی 90 دقیقه ای در تجلیل از یکی از اعضای کانون نویسندگان تهیه شده و برای اخذ مجوز به وزارت ارشاد فرستاده شده است. در این مستند با افرادی چون مسعود بهنود، جوادمجابی، محمد محمد علی، محمد قائد، مدیا کاشیگر و اردشیر رستمی مصاحبه شده است.

*برخی نزدیکان خاتمی گلایه کرده اند چرا رسانه ملی که شایعه تحریم انتخابات را توسط برخی اصلاح طلبان در بخش های خبری پوشش داد از کنار سوژه مهمی چون رای دادن محمد خاتمی به سادگی عبور کرد و سکوت اختیار نمود.

* بررسی آمار صندوق های تهران نشان می دهد علی مطهری که خود را نفر اول تهران می دانست در مناطق شهرری و اسلامشهر کمترین میزان رای را داشته به گونه ای که در برخی صندوق ها در مناطق یاد شده به تعداد انگشتان یک دست هم رای نداشته است.

*لیدر جریان انحرافی با ابراز نگرانی از انتشار خبر تشکیل فراکسیون خدمت در مجلس نهم گفته است: نباید بگذاریم بلایی که سر فراکسیون مهرورزی آمد سر فراکسیون خدمت بیاید.

*فردی به نام قندی که خود را از اعضای انجمن حجتیه معرفی کرده در سفر به بابل و در جمع هواداران این گروهک گفته: دوران انتظار برای فرا رسیدن نیمه شعبان و عید غدیر که ما جشنی بگیریم و اعلام موجودیتی کنیم تمام شده است. ما باید نیروهای خود را در هیات های مذهبی ،مساجد، پایگاه های بسیج ، بسیج کارگری، کارمندی و دانش آموزی نفوذ دهیم.


نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : جمعه 90/12/19
نظر

بعضی وقتا سوزن گیر دادن آدم یه جایی بد جوری گیر می افته و دقت و تامل رو موضوعی بیشتر و حساس تر می شه... این چند روز اخیر یه موضوعی در سطح شهر اردکان بد جوری   ذهنمو به خودش مشغول کرده :  اونم چیزی نیست جز موردی که  اغلب به سادگی ازش می گذریم و در برابر این موضوع مردم  چند دسته خواهند شد و خوانندگان این متن هم قطعا نظراتشون به شرح زیر خواهد بود:

الف) وای خدا به خیر کنه با این اوضاع

ب) هر کسی تو گور خودش می خوابه

ج) باید کار فرهنگی کرد باید زیرساختها رو درست کرد

د) بازم متحجرانه فکر کردین

ه) اینو باش از دنیا عقبه

و) ... چندتا نظر دیگه که خوشحال می شم برداشتاتونو بعد ازخوندن موضوع یادداشت بفرمایید تا بدونم همشهریام در مورد این موضوع چگونه فکر می کنن!

موضوع : بد حجابی ( بازم یه موضوع تکراری!)

اینبار اگه دقت کنین ، بد حجابی دانشجوهای غریبه و مهاجرین  غیر اردکانی منظورم نیست ، بد حجابی اردکانی ها .

دم مغازه ها ، تو فروشگاهها ، تو پارک و اماکن عمومی خانمهایی که  با لهجه شیرین اردکانی هم  صحبت می کنند بد حجابن ! آره بد حجاب ! البته بد حجابی با درجات مختلف از کم تا زیاد تا مفتضح ...

خانمهای راکب خودروها با پلاک 64 ب هم که ماشاالله زیاده البته دقت کنی ! ( خدا ببخشه بابت گناه نگاه به ...) بد حجابی و شل حجابی و ... داره موج می زنه ...

همین امشب واسه خرید اقلامی 4 تا مغازه مراجعه کردم که تو 2تاشون فروشنده خانم بود ... خانم اردکانی!... تو هر دو مغازه هر دو خانم با وضع حجاب بسیار بد ... توضیح بدم واسه اونایی که  نمی خوان قضیه رو بگیرن ( با معذرت : مانتوی کوتاه و چسبان ، موها ... ، ارایش غلیظ ّ ،نمایان بودن ... استغفر الله ...)  خدا می داند لحظه ای شوکه می شوی ... آیا اینجا اردکان است !!!؟؟؟ و هزار تا مورد از این دست ...

یه موضوع مهمتر: چند روز پیش با واسطه به یه خانمی که تا چند هفته قبل مشکلی نداشت تذکری رسوندم که این جور پوشش شایسته شما نیست !!! جوابشو حدس بزنید: ... متاسفم برای غیرت های بر باد رفته : ... شوهرم می گه این جوری بپوش ... شوهرم هر شب میاد خونه  و از ظاهر خانم های فراوانی که  به محل کارش رفت و اومد دارن می گه ، و به من هم میگه می خوام اینجوری ها باشی... منم که نمی تونم اونقده افتضاح باشم ... مجبورم کمی از خواسته های شوهرمو اجابت کنم ... اینجوری می پوشم و می گردم ... !!!!

غیرت!!!

اینجا اردکان ... اینجا شهر آیت الله خاتمی و ایت الله بهجتی ... اینجا شهر شهیدان عاصی زاده و زفاک و ... اینجا شهر دار المومنین و دار العباده ... اینجا شهر قنات و قنوت و قیام ...

خیلی مایل نیستم ادامه بدم ... از دوستان و خوانندگان عزیز می خوام ، اخبار و اطلاعات و دیده ها و شنیده ها و نظرات موافق و مخالف و راهکارهاشونو تو موضوع بالا در قسمت نظرات درج کنن ...

 


نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : پنج شنبه 90/12/18
نظر

اخیرا با رای دادن خاتمی در روز 12اسفند ماه معادلات  جریانهای  سیاسی داخلی و خارجی بدجوری بر هم ریخته  تا جایی که  اغلب سایتهای  اپوزیسون  روز 12 اسفند را روز مرگ  سیاسی خاتمی شمرده اند  و حتی برایش سنگ قبر هم طراحی کرده اند ( تصویر سنگ قبر را از اینجاببینید ... برای درس عبرت و تامل بیشتر )   و ...

تحلیل ها دراین زمینه رابه آینده موکول می نمایم ... اگرعمری باشد...

صراط نیوز نوشت : خاتمی رای داد؛ داد که داد! تحریم کرد؛ کرد که کرد! از دشمن دارد فحش می‌‌شنود؛ می‌‌شنود که می‌‌شنود! به ما چه؟! اهل نفاق و فتنه، به ما چه؟! آنچه به ما ربط دارد، سیدعلی حسینی خامنه‌ای است و آحاد ملت.

حالاحالاها باید منت نظام را بکشد خاتمی و حالاحالاها باید رای بدهد. خاتمی رای می‌‌تواند بدهد اما رای نمی‌تواند بگیرد.

و یک مطلب دیگر ازصراط نیوز: بیانیه خاتمی را چه کسی نوشت؟