مکه
 
 
 
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : پنج شنبه 90/12/18
نظر

جریان موسوم  به مجمع اصولگرایان اردکان ، که  با هدف اتحاد  نیروهای ارزشی  و اصولگرا دراردکان و در آستانه انتخابات تشکیل شد، علی رغم اینکه در انتخابات مجلس نهم ، موفقیت  لازم را در کسب آرای مردم برای  منتخب خود کسب ننمود، جلسات هفتگی خود را  پس از انتخابات ادامه می دهد.

 دومین جلسه  هسته مرکزی مجمع اصولگرایان اردکان  پس از انتخابات  در روز گذشته  تشکیل شده است و در خصوص این جلسه مطالب زیر حایز اهمیت می باشد:

1- مهمان ویژه دومین جلسه هسته مرکزی مجمع اصولگرایان اردکان ، جناب آقای کلانتری  نامزد انتخابات مجلس نهم در اردکان بوده اند که  ایشان منتخب این مجمع هم بوده ولی  از مجموع آرای مردم اردکان تنها کمی بیش ازیک چهارم را کسب نمود.

2- در جلسه فوق الذکر پیرامون  روند برگزاری انتخابات و تبلیغات  تحلیل  و بررسی های لازم صورت گرفت و به آسیب شناسی طرح ها و برنامه های  گذشته نیز پرداخته شد.

3- باتوجه به اینکه  اساس تشکیل این مجمع  ایجاد اتحاد و همدلی و جمع آوری نیروهای ارزشی دراردکان و یک سو کردن  فعالان سیاسی  می باشد ، مقرر شد جلسات مجمع  عمومی با  طیف بیشتری از اصولگرایان و نیروهای ارزشی در آینده تشکیل و  ترکیب مجمع عمومی و هسته مرکزی باحضور  عزیزان بیبشتری موردبازبینی قرار گیرد.

4- یکی از آسیب های  دوران تبلیغات انتخاباتی  موضوع جنجال برانگیز یکی از تصاویر انتخاباتی در دفترچه تبلغاتی کاندید منتخب بود که  آقای کلانتری در این خصوص  مطالبی ایراد نمودند مبنی بر اینکه :

الف)  دفترچه مزبور در تهران و توسط گروهی تبلیغاتی تهیه شده و بدون اطلاع ایشان این دفترچه  برای بازبینی به  ستاداردکان ارسال شده و برخی اعضای ستاد از روی فایل پی دی اف این دفترچه را بازبینی کرده و متاسفانه  متوجه  مشکل  این  تصویر نشده اند ، چراکه اصلا  انتظار این چنین  موضوعی را نداشته اند.  ضمنا خودآقای کلانتری نیز در بازبینی اولیه   متوجه این معضل نشده اند.

ب)  امکان آن می باشد که با توجه به  غیر حرفه ای بودن کار  فتوشاپی  ، تغییر در عکس مذکور توسط یکی از نیروهای نفوذی  ومخرب در ستاد اولیه  در اردکان و بر روی فایل مورد بازبینی انجام گرفته و وقتی  برای تایید و چاپ  به تهران بازگشته است دوستان تهران هم متوجه نشده و چاپ را انجام داده اند.

ج) بنده(آقای کلانتری ) قسم یاد می کنم که  وقتی متوجه این موضوع شدم که  تعداد زیادی ازدفترچه توزیع شده بود و آن موقعی بود که عکس مذکور در سیمای اردکان درج شد و از آنجا دیده و متوجه آن شدم.

د) بنده  ( آقای کلانتری)  در این موضوع خود را مقصر می دانم ، چراکه دقت لازم  در این امر را به خرج نداده  ام و  فریب  یکی دونفر از اطرافیان مغرض را خورده ام ، از همین جا از محضر مردم شریف اردکان   عذر خواهی می کنم و از کلیه دست اندرکاران خدوم  ستاد تبلیغاتی خود و به طور ویژه از مجمع اصولگرایان اردکان  نیز پوزش می طلبم انشاءالله  خداوندسبحان نیز ازاین کوتاهی درگذرد.

ه) بنده ( آقای کلانتری) با یک تیم  حقوقی مذاکره نموده ام و بنادارم  این موضوع را به جد پیگیری نموده و هم عوامل  جعل عکس و هم عوامل منتشر کننده آن را  به میز محاکمه بکشانم .

5-  در ادامه بحث و تبادل نظرها ،  هسته مرکزی مجمع اصولگرایان اردکان ، خواستار پیگیری سریع و دقیق موضوع فوق شدند. و قرار شد :

الف) تیم حقوقی تشکیل شده با محوریت شخص آقای کلانتری  و نظارت دقیق مجمع ،  با ارائه شکایت رسمی  ،  کلیه مظنونین به میز محاکمه حاضر تا عامل اصلی جعل  عکس  تعیین و اهداف و عوامل پشت پرده مشخص  و  منتشر گردیده و فرد مشخص شده  به  سزای  عمل خودبرسد.

ب) تیم حقوقی با جدیت تمام عوامل منتشر کننده این  عکس ( اعم ازوبلاگهای قارچ گونه که درایام تبلیغات  بودجود آمدند - وبلاگهایی که پس از انتخابات به انتشار عکس و موضوع آن می پردازند - اشخاص و گروههایی  که  به نشر این موضوع اقدام نموده و می نمایند )  را مورد پیگیرد قضایی قرارداده و تمامی عوامل انتشار را به میز محاکمه بکشاند .

ج)شکایتهای تنظیمی علیه موارد فوق د راسرع وقت به مراجع قضایی  ارجاع تا موضوع هرچه سریعتر شفاف سازی شده و از اشاعه ببشتر و ضربه به شخص آقای کلانتری و مجمع اصولگرایان جلوگیری شود.


نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : سه شنبه 90/12/16
نظر

متاسفانه گروه‌ها و چهره‌های مشهور به «اصلاح طلب» ، در 20 ساله اخیر که فضای سیاسی کشور باز و چند قطبی شده بود، تجربه موفقی از خود به جا نگذاشتند. مهمترین اشتباه «اصلاح طلبان » این بود که مرز خود را با دشمنان ایران و گروه‌های ضد انقلاب روشن نکرده بودند. برخی روزنامه نگاران و چهره‌های «اصلاح طلبان » هم در رسانه‌های داخلی صحبت می‌کردند و هم در بی بی سی و رسانه‌های ضد انقلاب. هم سرسفره جمهوری اسلامی بودند و هم سرسفره صهیونیسم و وهابیت. هم رفیق قافله بودند و هم شریک دزد. هم در دیدارشان با لابی های سلطه چون جورج سوروس هوای براندازی نظام ایران را در سر می پروراندند و هم  شاهان سعودی را در رسیدن به اهداف ضد شیعی یاری می نمودند... و   بعد از وقایع سال 88 و ایستادن چهره‌های مشهور اصلاح طلبی در کنار تروریست‌های مجاهدین خلق و سلطنت طلب، دیگر تجدید حیات اصلاح طلبان تقریباً غیرممکن است. به یقین باید گفت :  اگر مریم رجوی و رضا پهلوی در ساختار سیاسی ایران جایگاهی پیدا کردند، اصلاح طلبان  هم به قدرت و ساختار سیاسی ایران بازخواهند گشت. عجیب هم نبود که اصلاح طلبان در سالهای اخیر رسماً و علناً از حمایت همه جانبه رسانه‌های بهایی و صهیونیستی و وهابی برخوردار شده اند. عجیب هم نبود که در سال 88 کارشان از براندازی نرم به براندازی سخت رسید و عجیب نبود که در 6دی 88 با تروریست‌های مجاهدین خلق، به پیوند عملیاتی رسیدند.
بخش هایی از سران «اصلاح طلب» ، به کعبه آمالشان، اروپا و آمریکا پناه بردند و برخی دنباله‌هایشان که در ایران مانده‌اند، به خیال خود می خواستند انتخابات را تحریم کنند اما دیدیم که در حقیقت، به طور طبیعی از جریان سیاسی کنار رفته‌اند. این سرنوشت برای بخش برانداز «اصلاح طلبان»، محتوم و قابل پیش‌بینی بود. بالاخره نمی توان برای همیشه شریک دزد و رفیق قافله ماند. حوادث تلخ سال 88 هرچند ضربه ای محکم به نظام جمهوری اسلامی بود اما نقاب از چهره مدعیان منافق اصلاح طلبی برداشت و نشان داد عقبه فکری و سیاسی و مالی این عده نه در شهرها و روستاهای ایران بلکه در واشنگتن و لندن و تل آویو و ریاض است. از نظر سیاسی، کار بخش منافق و غربگرای «اصلاح طلبان» در نظام جمهوری اسلامی تمام است. به همین دلیل هم هست که علناً و بی رودربایستی، غرب را برای حمله نظامی به ایران و یا حداقل تنگ‌ترکردن حلقه تحریم‌های اقتصادی تشویق و تحریک می‌کنند چرا که می دانند تنها «سوار بر تانک‌های آمریکایی» می توانند در ایران به قدرت بازگردند.

اما آیا اصلاح طلبی و تفکر اصلاحات جایگاهی در عرصه سیاسی کشور خواهد داشت؟

جواب : آری ، اما نه اصلاح طلب به معنای مصطلح فوق ... اصلاح طلب واقعی ... در متن های بعدی به تعریف اصلاح طلب واقعی خواهیم پرداخت...

 


نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : سه شنبه 90/12/16
نظر

ای کاش یادمان بیاید که رهبر معظم انقلاب چندید مرتبه در سخنان خود تأکید کردند که فتنه هنوز تمام نشده، اما خیلی از ما این سخن رهبری را درک نکردیم و فقط تکبیر گفتیم...ریشه کن شدن فتنه با حذف افراد نیست بلکه با حذف تفکر فتنه افکنی است. ما باید با بصیرت افزایی خود و جامعه (تأکید می‌کنم «جامعه») بتوانیم از بروز فتنه در آینده و به وجود آمدن موسوی و ...و ... ‌ها جلوگیری کنیم.
فتنه شخص نیست فتنه حاصل بی بصیرتی خواص است.
دومین مشکل این است که وقتی اسم خواص که می‌آید همه ما ذهنمان به سوی مسئولین مملکت می‌رود. این هم حیله‌ای است که از سوی دشمن در ذهن ما نشأت گرفته است.
خواص، شما هستی که همکنون این متن را میخوانی این را باید باور کنید. نباید با بهانه‌های مختلف از تکلیف خود سر باز زنیم.
رهبر حکیم انقلاب باز فرمودند که مسائلی را که متوجه می‌شوید را با بیانی روشن و واضح به دیگران انتقال دهید. براستی برای چند نفر روشنگری کرده‌ایم!!؟
 اگر هر کدام از ما فقط برای یک نفر، مسائل سیاسی را روشن می‌کردیم، اکنون هیچ کسی پیدا نمی‌شد که در مسائل سیاسی دچار شبهه و تردید شود و فتنه خیلی زودتر مهار می‌شد.
این را بدانیم زمانی سران فتنه محاکمه می شوند که تمام افراد جامعه به بلوغ سیاسی برسند و این امر مستلزم روشنگری توسط افراد دلسوز است.


نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : سه شنبه 90/12/16
نظر

دوست عزیزم جناب آقای ابوالفضل امامی در وبلاگ بهار بیا این روزها درعرصه تحلیل انتخابات بویژه انتخابات در اردکان مطالبی می نگارند که بنا به توصیه دوستان  و به جهت تذکر به خودم و دیگر همشهریان عین مطالب ایشان را در اینجا  می آورم :

در پی انتشار مقاله «12/12 برای امام 12، 12 است یا 20» یک برادر اصلاح طلب اردکانی، در بخش نظرات عمومی وبلاگ بهاربیا، مطالبی را نگاشتند که همراه با جوابهایی، در پی می آید؛ پیشنهاد بنده آن است که ابتدا مقاله مورد نقد برادرمان را بخوانید. امید انکه مردم شریف اردکان، تراز شرافت و تشیع و دینداری خود را به رخ اصلاح طبان بکشند و اجازه ندهند رای به تابش، رای به اصلاح طلبی تفسیر شود. ادامه مطلب...

نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : یکشنبه 90/12/14
نظر

پیامهای بازدید کنندگان بالاترین به خبر رای دادن خاتمی (محض خنده)

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، پس از شرکت خاتمی در انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی بسیاری از طرفداران وی که حالا بخشی از ضد انقلابیون خارج از کشور را تشکیل می دهند حملات وسیعی را به وی شروع کردند. 
محمد خاتمی روزگذشته در محفلی از دوستانش در واکنش به این حملات اظهاراتی داشته که بخشی از آن بدین شرح است: چاره ای جز برگشت نداریم،رای دادن بهتر است یا بروم و بگویم...کردم. مردم نظامی را که پاش خون دادند رها نمی کنند و به دوستان لس آنجلسی و ما بچسبند. مرا مجبور نکنید حرفهای نخ نما شده بزنم...موسوی و کروبی با ما چه کردند؟ تا کجا باید به خاطر آنها هزینه بدهیم؟ دوستان بنشینند و فکر اساسی کنیم دیدید در انتخابات 12 اسفند هم برآورد درست نداشتیم و به خطارفتیم. باباجان سبز مرد اصلاحات را دریابید!


نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : یکشنبه 90/12/14
نظر

وبلاگ بهار بیا در احوالات  انتخابات بوِیژه دراردکان نوشت:

از حضور گرم مردم اردکان در انتخابات نیز تشکر می کنیم، اما مشکل شل شدن در برابر برخی از امتیازات کاذب و غیراسلامی، کمابیش در همه جا هست و ما باید در گام های بلندی که برای ظهور می خواهیم برداریم، خود را آماده کنیم که اختیار مطلق خود را به دست یک مردی بدهیم...

  روز قیامت تک تک ما باید پاسخگوی آرایی باشیم که آخرت و برزخمان را به صورت سفید امضاء در اختیار نماینده مان گذاشتیم...

منبع: وبلاگ بهار بیا 

ادامه مطلب...